Als ik probeer in te loggen op de admin interface van mijn Zyxel router, met behulp van mijn 1password password manager, wordt het wachtwoord veld weer gewist. Ik zie even kort het wachtwoord verschijnen, en daarna verdwijnt het snel. Ik heb zelf al een scriptje moeten maken om het veld te veranderen van type=”text” naar type=”password” om 1password uberhaupt het veld te laten herkennen als wachtwoordveld, maar het werkt nog steeds niet.
Pas als ik in de web developer tools duik en event listeners ga weggooien, krijg ik het aan de praat, maar dat ik helaas niet reproduceerbaar in een scriptje. Het lijkt te maken te hebben met een of ander brok javascript die de inhoud van een text input gaat maskeren met sterretjes (daar hebben ze heel vroeger password veld voor uitgevonden dacht ik??).
Ik zou graag willen dat T-Mobile stopt met het over-engineeren met rare scriptjes en mij een gewoon, NORMAAL password veld geeft waar ik dan vervolgens de vrijheid heb dat veld in te vullen op de manier die ik leuk vind.
Iemand een idee hoe dit wel kan werken?