Beantwoord

Waar kan ik een klacht indienen?

  • 16 August 2019
  • 2 reacties
  • 389 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste medewerkers van T-Mobile,

Ik zou graag weten waar ik een klacht in kan dienen over mijn nieuwe aansluiting. Ik heb de hele website en dit forum afgestruind naar mogelijkheden, maar helaas.

Ik heb wifi, maar bijna alle apparaten verliezen continue verbinding. Uw collega's zijn het (als het goed is) aan het monitoren, maar ik hoor maar niets en 3 verschillende medewerkers hebben mij al 3 verschillende termijnen aangegeven. Ik word er onderhand toch moedeloos van en begin enorme spijt te krijgen van deze overstap.

De meeste (niet allemaal!!) van uw collega's zijn vriendelijk en begripvol, maar mijn begrip begint onderhand aardig op te raken.

Vriendelijke groet,
Lilian
icon

Beste antwoord door Piotr 20 August 2019, 16:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @LilianC,

Oef dat klinkt niet best! Gelukkig zie ik dat je inmiddels een afspraak hebt gemaakt met onze monteur voor de Wifi. Fijn om te lezen dat er hulp aanstaande is! Onze monteur gaat ervoor zorgen dat je Wifi verbinding weer picobello zal zijn. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? We gaan er alles aan doen zodat je weer tevreden gebruik kunt maken van je T-Mobile Thuis pakket.
Hi Piotr,

Dank voor je reactie.

Fijn dat jij het zo optimistisch inziet, maar ondanks de zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers van T-Mobile, is mijn vertrouwen in T-Mobile tot een zwaar dieptepunt gedaald. Bovendien zijn de wachttijden voor een monteur van Guideon absurd lang!

Omdat jouw collega's aangaven dat het internet goed binnenkomt, maar het wifi-signaal in huis niet goed is, ben ik zelf maar wat gaan knutselen met mijn oude Ziggo-router (waarvan de monteur van T-Mobile/Guideon aangaf dat ik die wel weg kon doen!!).
Ik heb deze router bekabeld aangesloten op het Zyxel modem en mijn lampen, stekkers, speakers etc. aangesloten op het signaal van de router en 3 maal raden...................via dit signaal is mijn wifi opeens wel stabiel en vallen mijn apparaten niet weg. Dan moet je toch de conclusie trekken dat het Zyxel modem niet volstaat (zelfs apparaten binnen 3 meter afstand van het Zyxel modem konden geen stabiele verbinding houden)?

Al met al ben ik serieus aan het overwegen om mijn verlies maar te nemen en het T-Mobile thuis pakket tot het minimale te verlagen en alles (ook de aankomende verlenging van mijn mobiele abonnement) bij mijn "oude" provider onder te brengen. Een stabiel netwerk en monteurs die binnen een normale termijn ingepland kunnen worden, is mij 12 maanden dubbele lasten wel waard.

Maar goed, ik kijk mijn eigen geknutselde oplossing nog even aan en mocht ik tot het laatste besluiten (met alles (terug) naar mijn oude provider), dan zal ik de monteur afzeggen.

Nogmaals dank voor je reactie en aan alle behulpzame collega's.

Vriendelijke groet,
Lilian

Reageer