Skip to main content

Sinds vandaag kan ik nauwelijks meer internetten. Ik heb de FTU en het modem meerdere malen van de stroom gehaald en op deze wijze te resetten, maar dat heeft geen enkel effect gehad. Downloadsnelheid is naar behoren, maar de upload gaat niet hoger dan 0,01Mbps. Graag hulp in deze.

 

 

 

 

Hallo @StyXL 

Voer je de speedtest uit op een laptop die rechtstreeks is verbonden met de Zyxel? Test eventueel een andere internetkabel tussen converter en router en tussen router en laptop.

Voer anders de stappen in dit topic uit en plaats de screenshots hier zodat een moderator dit kan onderzoeken.

https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/internet-snelheid-te-laag-en-veel-last-van-latency-356575?postid=1736097#post1736097


Desktop is rechtstreeks aan de Zyxel T56 modem aangesloten. Andere ethernetkabel geprobeerd en zelfde probleem.

Sinds ik bij Odido zit sinds juli is de verbinding zeer instabiel. Al meerdere malen gehad dat de verbinding eruit lag of dat de snelheid benedenmaats was. Heb dit nog niet eerder meegemaakt met een provider. 


Ook hier (regio Emmen) problemen met de upload. Download is prima, maar upload schommelt rond de 1 / 2 mbps


Is het mogelijk een voucher te krijgen zodat ik weer internet tot m’n beschikking heb. 
 


@StyXL 

Internetkabel tussen converter en router vervangen helpt ook niet? Voer dan de stappen zoals die in de link staan uit en plaats de screenshots hier, een moderator kan dit dan voor je onderzoeken 


@StyXL @peters_r Goed dat jullie dit aangeven. Ik help graag verder! 

Zouden jullie beide het voorstel van @Waqqas willen proberen? Indien nodig zie ik de screenshots graag tegemoet. Ik sta klaar om mee te kijken! 

@StyXL Ik stuur je ook gelijk een vouchercode. 


Bij deze de screenshots.

 


Hey @StyXL, heb je de internetkabel tussen het modem en ONT ook al vervangen? 


Hey @StyXL, heb je de internetkabel tussen het modem en ONT ook al vervangen? 

@Tommie van Odido kabel vervangen tussen modem en ONT, geeft zelfde resultaten.


Bedankt voor het controleren @StyXL, ik zie dat er inmiddels al een ticket voor je is aangemaakt. Onze technische dienst gaat het voor je onderzoeken! 


Tot op heden is er nog niks opgelost.. M’n vouchercode is verlopen. Zou graag een nieuwe ontvangen. 


Ik heb je 2 nieuwe vouchercodes opgestuurd @StyXL


Reageer