Skip to main content

Beste Odido en forum gebruikers

We hebben sinds recentelijk problemen met packet loss tijdens het internetten en gamen, dit is toen uit zichzelf opgelost de volgende dag, echter is het nu weer begonnen, het is niet constant, merk dit vooral 's avonds en gebeurt onregelmatig, het hindert veel spellen die hier gevoelig voor zijn en geven problemen, bijvoorbeeld in Fortnite zie ik dan een wifi teken met een Gele en/of rode kruis, en of Halo multiplayer die hapert tijdens spelen. Het begint inmiddels erg hinderlijk te worden

Computer staat bekabeld aangesloten, modem is al eens opnieuw opgestart nadat ik ook een lagere download kreeg dan upload, dit was echter na een herstart opgelost.

Heb tevens ook eerder deze avond een ping uitgevoerd naar bijvoorbeeld Alternate.nl, deze gaf al aan dat er 4% packet loss was, voorheen nog nooit last van dit probleem gehad.

Wat kunnen we hier het beste aan doen, onderzoek? Nieuw modem?

Gebruik Odido(T-Mobile) 1000/1000 glasvezel

Bedankt.

Hi all, dank! Ik heb een nieuw incident aangemaakt. Mijn collega's gaan hiermee aan de slag. Wij houden het hier scherp voor jullie!

Ik zou graag om de dag een update willen, het is inmiddels al (te) lang aan de gang. bedankt zover

Weer een nieuw incident… zodat ze hun target kunnen halen.

Hi all, ik begrijp dat een update gewenst is, alleen valt dat vooral in deze twee feestdagen niet te geven. Wanneer er concrete informatie te delen is, plaatst is deze hier. De opmerking over het incident vanwege een target begrijp ik niet helemaal. Buiten dat dit geen target is startte Tommie eerder een incident, die bleek opgelost. Nu zien wij door jullie meldingen toch nog packetloss, de enige logische stap is een nieuw incident!

Mochten er mensen zijn die nog geen nieuwe pingtest hebben gedeeld, deel deze dan hier. Ik voeg deze dan toe aan het nieuwe incident, hoe meer voorbeelden hoe beter. Fijne dagen gewenst voor nu!

Hi all, ik begrijp dat een update gewenst is, alleen valt dat vooral in deze twee feestdagen niet te geven. Wanneer er concrete informatie te delen is, plaatst is deze hier. De opmerking over het incident vanwege een target begrijp ik niet helemaal. Buiten dat dit geen target is startte Tommie eerder een incident, die bleek opgelost. Nu zien wij door jullie meldingen toch nog packetloss, de enige logische stap is een nieuw incident!

Mochten er mensen zijn die nog geen nieuwe pingtest hebben gedeeld, deel deze dan hier. Ik voeg deze dan toe aan het nieuwe incident, hoe meer voorbeelden hoe beter. Fijne dagen gewenst voor nu!

onzin voor de meeste was het alsnog niet opgelost. Je gaat eerst feedback vragen aan de users en dan sluit je het incident. Jullie werken zover ik weet in servicenow en een SLA hanteren is zeer belangrijk, Maar zomaar incidenten sluiten direct na een change is te belachelijk voor woorden.

Ook is Tommie toevallig van de aardbodem verdwenen maar reageert hij wel in andere topics… Je kan het nu wel sugarcoaten maar gelukkig zien de meeste mensen wel wat een absurde service wordt gegeven hier zowel hier als de klantenservice achter de schermen.  

Ben heel eerlijk maar ben beetje klaar met Tommie, hij reageerde in zoveel andere topics alvorens hij op vakantie ging maar in deze topic is hij inmiddels 13 dagen doodstil, dat kan niet, medewerkers pingen werkt dan ook totaal niet, zelfs Jason is doodstil.

Bij het sluiten van een case/incident omdat er 1 change is geweest zorgt alleen maar voor nog meer vertraging en niet te vergeten de prioriteit die nu inmiddels weer op het laagste pitje staat, ik begrijp dat er feestdagen tussen zit , en zou dan een update willen na deze, dat is 27ste, het maakt mij niet uit of er gezegd word van er is nog niks bekend, prima maar dan IS er tenminste communicatie, ik heb nota bene informatie moeten verkrijgen via X(Twitter voorheen) omdat hier niemand meer wat zei vanuit Odido, communicatie moet prioriteit krijgen in dit geval, maar op ten duur is de emmer vol en is het klaar.

Hi all, we hebben bij meerdere klanten ondervonden dat het probleem was opgelost, vandaar dat op dat moment het incident gesloten was. Nu blijkt dat bij meerdere mensen het probleem nog aanwezig is, hebben we direct een nieuw incident geopend en zullen wij ook de nieuwe voorbeelden die we hiervan ontvangen toevoegen. Zoals Cheyenne aangaf, kunnen we nu vanwege de feestdagen geen nieuwe update geven, maar zodra er een concrete update is laten we dit direct weten. Tommie geniet nu van zijn welverdiende vakantie, maar zodra hij weer terug is zal hij ook weer op topics reageren. We laten het weten zodra er een update is. Ik wil jullie fijne feestdagen wensen! 

Gisteren avond Fortnite gedaan en tot nu toe geen packetloss tegengekomen, ik hou het zeker nog enkele dagen in de gaten.

Hier in Rotterdam 3077 al zeker 3 dagen 0.00 packetloss in de avond, dus het lijkt er op dat alles weer goed draait hier. Fortnite draait ook weer zonder problemen :)

Houden zo Odido!!!

@Nora van Odido Is er wederom een change geweest waardoor het zeer waarschijnlijk gefixed is?

Ik hou het echter nog in de gaten

Hi all, het incident is inderdaad door de betreffende afdeling opgelost. Dank voor jullie meldingen. Houden jullie mij wel op de hoogte? Gezien het de vorige keer nog niet volledig was opgelost, zie ik graag nog voorbeelden wanneer deze er toch zijn. Voor nu hoop ik op een definitieve fix en wens ik jullie allemaal het beste voor 2025!

1 packet loss, maar valt te overzien, is naar Odido.nl

8.8.8.8 kwam er goed vanaf met succesvolle ping

Bij bij wie moeten klanten zijn voor compensatie? ​@Nora van Odido ?

Gezien ​@Ishana van Odido het vergeten is meldt ik het maar

Heb via twitter vergoeding gekregen met dank aan ​@Ishana van Odido , en uiteraard ​@Nora van OdidoBedankt voor het oppakken waar je vorige collega ons volledig in de steek liet

Al met al, lijkt het nu opgelost te zijn.

Fijn om te horen dat het opglost is ​@Enterprise1701

Fijn om te horen dat het opglost is ​@Enterprise1701

Desondanks dat je ons in de steek liet voor 13 dagen, jij ook bedankt voor de eerste melding

Reageer