Sinds ongeveer een week heb ik veel packet loss en ping, de router is al gereset, de kabel tussen ONT en de router is al vervangen, ONT en router beide opnieuw opgestart, niks helpt, router is ook al gereset, dit probleem gebeurt alleen in de avond na ongeveer 7 of 8 uur.
Hey allemaal, er is een change of network geweest gister nacht. Zouden jullie kunnen controleren of het opgelost is?
Ik had gisteren nog packetloss maar wel minder maar nog wel aanwezig!
Helaas is er geen verbetering, en gezien je lekker vakantie heb over 2 dagen voor 2 maanden laat je ons allemaal in de steek, bedankt, als een andere medewerker dit niet oppakt zijn wij er klaar mee.
Het is hier nog een groot drama…
Ik ga van packet loss naar enorme ping spikes dit is niet te doen.
Ik heb nu 2 avonden op een rij zonder (opgemerkte) package loss kunnen gamen! Ook gaf TS3 geen package loss gedurende de avond.
Ik hoop dat het voor anderen ook snel wordt opgelost!
Het is super om te zien dat de aanpassing voor een aantal van jullie de oplossing is geweest! Zouden de personen die op dit moment nog steeds packetloss ervaren opnieuw een pingtest willen aanleveren volgens de eerder gegeven instructie? Dan kan ik dit opnieuw voor jullie doorzetten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.