Skip to main content

Beste T-mobile,

Onze modem is ondertussen sterk verouderd en moet dagelijks meermaals worden aan/uit worden gezet en/of een factory reset ondergaan om een beetje normaal te functioneren. Aangezien hier veel thuis wordt gewerkt is dit een erg vervelende situatie wat niet meer zo door kan gaan. 

Een firmware-update zit er sinds 28/11/2018 niet meer in. Naast voorgenoemde problemen zetten wij dan ook onze vraagtekens bij de veiligheid van dit modem, aangezien deze al dik 4 jaar vanuit DrayTek geen meer officiële ondersteuning meer heeft.

Als trouwe klant sinds 2016 zouden wij graag zo snel als mogelijk vervanging van deze verouderde modem zien door een nieuwe up to date exemplaar. Wij horen graag! 

Hartelijke groet! Van Waveren

Ik heb het voor je in gang gezet @henkdenkt! Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het modem moet eerst afgeleverd zijn voordat je een afspraak inplant met de monteur. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.

Hoelang duurt het (ongeveer) voordat het modem verstuurd wordt? (Momenteel word ik namelijk plat gespamd door Guidion voor het maken van een afspraak… Al is het fijn dat ze willen voorkomen dat ik zonder internet zou kunnen komen te zitten.)

Meestal wordt het binnen 3 werkdagen opgestuurd @henkdenkt. Op dit moment zitten we met een kleine voorraad dus kan het wat langer duren. 

Goedemorgen, ik zou eveneens graag de Vigor 2132FVn willen laten vervangen door een nieuwer exemplaar. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt voor een reactie.

Hoi @Benfz,  super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana

Hallo Odido,

Is het voor mij ook mogelijk dat mijn inmiddels verouderde Draytek Vigor 2132FVn modem wordt vervangen door een modernere versie? Mijn verbinding valt steeds vaker weg en resetten helpt bijna niet meer. Bedankt alsvast!

Met vriendelijke groet,

Marianna

@Maranna87 Tuurlijk, ik help je hier graag bij verder!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit voor je in orde te maken. Ik heb het nieuwe modem besteld, je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code wanneer het pakket is verzonden. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen. Je kunt deze afgeven bij een recycle punt bij jou in de buurt. 

Daarnaast ontvang je een e-mail om een afspraak met de monteur in te plannen. Hij/zij zal je helpen om het modem aan te sluiten. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen!

Reageer