Skip to main content

Zoals anderen net ook al posten, aardige problemen met internet. Zoals je ziet krijg nog net verbinding met de Google servers rond Amsterdam, rest van het internet is weg.

Ja hier ook, kan alleen Google openen de rest geen verbinding. 


Hier in Odijk ook geen Internet!?


Den Haag hier ook geen internet meer sinds 00:58. Traceroute naar 8.8.8.8 werkt , net zoals hierboven aangegeven, nog wel.


Bergen op Zoom, zelfde issue.


Ik zit even via m’n hotspot te werken en ik zie ineens dat dat verkeer over de dtag gestuurd wordt. Was dit altijd als zo of moet ik me zorgen gaan maken? Die zorgen komen voor een groot deel uit het feit dat de traceroutes op het vaste netwerk bewust verkloot worden.

traceroute to ping.xs4all.nl (194.109.6.8), 30 hops max, 60 byte packets
 1  _gateway (192.168.43.2)  26.948 ms  26.963 ms  27.041 ms
 2  * * *
 3  * * *
 4  * * *
 5  * * *
 6  84.241.225.42 (84.241.225.42)  80.870 ms  34.323 ms  38.416 ms
 7  80.157.130.241 (80.157.130.241)  40.378 ms  19.334 ms  24.582 ms
 8  pd9ef3582.dip0.t-ipconnect.de (217.239.53.130)  28.120 ms  25.999 ms  22.369 ms
 9  62.157.250.6 (62.157.250.6)  27.692 ms  26.360 ms  28.553 ms
10  ae23.cr7-ams1.ip4.gtt.net (89.149.143.201)  23.342 ms  18.215 ms  22.930 ms
11  * * *
12  0.et-8-1-0.xr4.1d12.xs4all.net (194.109.5.4)  24.632 ms  20.390 ms  24.650 ms
13  ping.xs4all.nl (194.109.6.8)  23.558 ms  28.407 ms  22.134 ms

 


Bergen op Zoom, zelfde issue.

Opgelost blijkbaar. Dat is fijn wakker worden. :)


Helaas geen reactie van T-Mobile, was er nu een storing of onderhoud?


Hi allemaal, heel erg bedankt voor de meldingen! Ervaren jullie deze problemen nog steeds of werkt alles weer zoals het hoort? Wij zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Goed om te weten is dat er geregeld werkzaamheden zijn op het netwerk en dat dit alleen door ons wordt aangekondigd wanneer dit impact heeft op Thuis. Aangezien er meerdere meldingen zijn binnengekomen, hebben er zich duidelijk problemen afgesteld. Vandaar dat wij dit dan ook hebben nagevraagd bij onze technische afdeling. Zodra ik een update hoor, dan koppel ik dat gelijk aan jullie terug. 

 


Hi allemaal, zoals beloofd zou ik bij jullie terugkomen met een update. Tijdens de werzaamheden die zijn uitgevoerd van 28 op 29 april, hebben wij enkele problemen ondervonden. Excuses hiervoor! Waarom deze problemen zijn ontstaan, wordt nog onderzocht. 

 

 


@Lisa Het zou fijn zijn als T-Mobile een email stuurt als er weer werkzaamheden staan gepland.


Reageer