Skip to main content

Ik heb sinds vanavond 8Gbit glasvezelinternet, maar helaas is de upload maximaal 400Mbit.

Nou heb ik al gelezen dat het misschien de ONT kan zijn die opnieuw moet worden geregistreerd/opgestart door een Moderator hier.

Zou iemand daar voor me naar willen kijken?

Bedankt!

Allereerst van harte welkom op onze Community! @Michiel666 

Ik heb het ONT gelijk opnieuw voor je geregistreerd. Laat je mij weten of dit heeft geholpen?

Hoi Teresa,

Mijn internet werkt nu helemaal niet meer!

Ponlampje knippert, en rood lapje op de Zyxel.

Ik heb al aan de lijn met jullie gehangen, en er moet een monteur bij komen om in de wijkcentrale te kijken, en misschien moet mijn ONT vervangen worden.

2 dagen internet gehad waarvan de down-en uploadsnelheid niet klopte, en nu helemaal geen internet dus.

Niet echt een lekker begin....

Ik lees net op Tweakers.net dat ze zeggen dat de ONT wel goed geregistreerd moet staan, want anders knippert het ponlampje (serienummer moet kloppen).

Is dat dus goed gegaan Teresa?

@Michiel666 Dat is niet de bedoeling geweest! Het ONT staat wel goed geregistreerd. Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie gelukkig dat je inderdaad contact hebt gehad met mijn collega. De afspraak met de monteur staat voor morgen. Echter als ik jouw modem uitlees lijkt de verbinding hersteld te zijn, is dit ook daadwerkelijk het geval? Zo niet, dan weet ik zeker dat de monteur dit voor je zal oplossing, zodat je snel weer online bent!

@Teresa van Odido de verbinding is na een dag offline te zijn geweest inderdaad weer hersteld, alleen zijn de snelheden totaal nog niet wat ze zouden moeten zijn!

Gelukkig komt inderdaad morgen de monteur, en kan hij daar dan mooi even naar kijken.

Hoi @Michiel666, super fijn dat er morgen een monteur langskomt! Hou je ons op de hoogte? Groetjes, Ishana

Hoi @Michiel666, super fijn dat er morgen een monteur langskomt! Hou je ons op de hoogte? Groetjes, Ishana

Het is gefixt! De upload is nu ook goed.

Bleek iets vaags te zijn met mijn Windows, na een verse installatie werkt het super!

De monteur van Guidion was ook supervriendelijk, en heeft erg uitgebreid met mij gezocht naar een oplossing. 

Ha @Michiel666, wat ben ik blij om te horen dat het opgelost is en dat Guidion een goede indruk heeft achtergelaten! Heel veel plezier met je nieuwe snelheid. 

Reageer