Voorheen haalde ik met een 200-200 abonnement van Telfort via dezelfde netwerk producten makkelijk een upload van > 300 nu met T-Mobile thuis amper de 150.
Ik test dan bedraad rechtstreeks op de router. Het maakt niet uit of ik mijn eigen gebruik of de door T-Mobile geleverde.
T-Mobile wat kunnen we, of beter gezegd hoe is dit op te lossen ??
Hoor graag van u
edit: Aangepast we gaan het zien. Kreeg wel de melding kan tot een week duren 😞
Nu wordt duidelijk dat het probleem niet bij mij zit. Ik haal nu makkelijk 300-300 wat bij lange na geen 500-500 is maar laat wel zien dat de 150 upload d
ie ik behaal (bij 200-200 abo) makkelijk gehaald zou moeten worden. Ik heb diverse tests gedaan met T-Mobile modem en mijn eigen USG3 hier zit geen verschil in.
Ergens wordt er dus wat geknepen, ook al lijkt de verbinding goed te zijn.
Nu kreeg ik nog een mail over mijn klacht:
Beste,
Laatst heb je een storing bij ons gemeld. Hiervoor hebben wij onze technische dienst ingeschakeld. Zij hebben werkzaamheden uitgevoerd om de storing op te lossen. De snelheid zou nu weer behaald kunnen worden.
Klopt het dat je storing verholpen is? Als het weer goed werkt, hoef je niets te doen.
Mocht het nog niet verholpen zijn, neem dan gratis contact met ons op via 0800-0092.
Je kan ons ook een bekabelde speedtest mailen.
Ik wens je nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Amal
Er wordt verwezen dat ik een bekabelde speedtest kan mailen. Maar waar heen ?? Het bericht is verstuurd met een no-replay mailadres. Wie heeft dit ticket eigenlijk gesloten ?? zoals mail laat zien??
En om te laten zien dat de wifi hier goed is een test via wifi waar een mooie upload uit voortkomt. Dus vreemd dat deze bij het 200-200 abo blijft steken op 150
Wel jammer dat ik op deze wijze moet bewijzen dat er iets niet klopt, en inmiddels al 2 maanden verder zijn.
Hi
Gisteren een mail gehad dat het probleem is doorgezet naar een externe leverancien.... En ik annoniem gebeld kan worden.....
Maar is het dan niet vreemd dat als ik mijn abonnement verhoog of verlaag dit wel gebeurt op mijn aansluiting ??? Ik zou dan verwachten dat dan een van mijn buren een snellere of langzamere verbinding krijgt en niet ik ????
HIer is duidelijk in te zien dat de verbinding de 200-200 aan kan maar dat er ergen een blokkade bij T-Mobile zit.
Heb de verhoging ook weet terug gezet en wachtend op een "krijg waar je voor betaald" verbinding. Jammer dat we inmiddels al ruim 2 maanden verder zijn.
Monteur is wederom geweest en de lijn is top. Zelf mee mogen kijken wat er op de scoop te zien was. En monteur heeft ook kunnen laten zien wat als er een breuk of scherpe bocht in de vezel zit. Je ziet dan duidelijk een piek in de nu mooie rechte lijn komen.
Maar ja hoe nu verder T-Mobile heeft het nog niet opgegeven.
Zelf voelt het als je koopt 10 appels per maand maar je krijgt er maar 7,5 elke maand
Voor de geïnteresseerden weer eens een update. Wederom is er een monteur geweest. Die zeker welkom was maar de reden van bezoek was voor mij niet duidelijk gezien alle eerdere bezoekjes die niks opleverden. Alhoewel het leverde op dat ook deze monteur mijn probleem erkend en dit ook zo terugkoppelt.
Nu is er nog bij gekomen dat ik niet meer kan verhogen max 100-100 is nog bestelbaar op mijn adres.terwijl eerder nog 200-200 en 500-500 mogelijk waren.
T-Mobile heeft me te kennen gegeven dat ze het niet meer wisten en ik kosteloos mag afzien van het abonnement ondanks dat dit nog in de contractperiode zit.
Maar ja er zijn eigenlijk geen alternatieven dan KPN en T-Mobile Een overstap naar KPN gaat gezien alle bundel kortingen wel wat kosten per maand En dat duurt dan een kleine 2 jaar omdat zo lang mijn mobile abonnement nog loopt.
Ik heb het nog erger @error
Ik betaal voor 750, maar haal de 200 maximaal. Monteurs zijn vaak langs geweest maar nog geen resultaat. Veel prive contact ook, je wordt er een beetje moe van.
Dat is niet mooi om te lezen :(
Hier ook afgelopen dinsdag weer een monteur geweest (volgend mij voor de 5e maal)…….. Niks noppes nada veranderd er. En allen zien de klacht maar zeggen ook dat alles goed is…
Iets om moedeloos van te worden. het positieve is dat ik internet heb. Maar niet hetgeen waar ik voor betaal.
En wederom is er vandaag een monteur geweest. Voor de 3e maal iemand van KPN/Regifiber. 3 maal dezelfde trouwens En deze vraagt zich ook af wat hij moet komen doen. In totaal 6 monteurs aan de deur gehad de andere 3 waren van Guidion
Iedere monteur ziet het probleem maar niemand is in staat het op te lossen. Nu werd er wederom door KPN gezegd (via een meneer aan de andere kant van de lijk) T-Mobile moet het oplossen en een DESKUNDIGE monteur aansturen.
Alles is in orde volgens eenieder. Maar de monteurs zien zelf ook dt dit niet zo is. Standaard bekabeld is de uitkomst voor een 200-200 abonnement 190-150. Mijn geduld raakt langzaam op voor een probleem dat al meer dan 6 maanden speelt.
Piotr je geeft aan dat hulp nabij is:
Hey
Dit probleem speelt al te lang, helemaal mee eens. Ik heb daarom onze techneuten op de hoogte gesteld met het verzoek dit probleem met spoed op te pakken. Zodra we meer weten, ben jij de eerste die het hoort. Sorry voor het ongemak, maar hulp is aanstaande!
Maar hoe nu verder ????
T-Mobile stuurt het door naar KPN en KPN stuurt het weer terug nat T-Mobile…… En dat gaat nu al maanden zo :(
Na het uitvoerig doornemen van dit topic, zoals het hoort, slaat dit antwoord werkelijk helemaal nergens op. Mijn oprechte excuses aan alle betrokkenen in dit topic. Ik denk dat ik koffie nodig had en een korte vakantie. Het spijt me
Los dat probleem nu eens op voor hem, een tevreden klant is namelijk goede reclame, een ontevreden klant is nog betere anti reclame.
“ik hoor de klok luiden maar weet niet waar de klepel hangt”
Wie o wie van T-Mobile gaat dit nu serieus oppakken ? Het pingpongen tussen KPN en T-Mobile mag nu wel ten einde komen.
En het contract opzeggen wat al aangeboden is is geen optie, de mobile abonnementen lopen niet parallel waardoor de kosten wel erg gaan variëren en stijgen en niet in verhouding staat voor de snelheid die ik mis.
Als ik met alles weg mag dan pas is dit bespreekbaar
Hey
Erg jammer om te horen dat het probleem nog steeds speelt. We blijven net zo lang speuren naar een oplossing totdat het 100% naar behoren werkt. Ik heb je terugkoppeling doorgespeeld naar onze techneuten. Sorry voor het ongemak, wordt vervolgd!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.