Skip to main content

Sinds September 2023 klant bij Odido, en afgezien van de Guidion issues qua planning nergens last van. Behalve dat sinds oplevering er slechts 50% snelheid op de upload wordt gehaald.

Hier een beetje op gegoogled, en kwam tot mn verbazing veel topic hier op de community tegen. Daarom ook dit topic.

Er zou iets aangepast moeten worden op de media converter en daarna een herstart

Meetwaardes zijn over een intern gigabit netwerk, op een desktop direct bekabeld;

Latency en download zijn uitstekend, alleen de upload niet helemaal. In de praktijk merk ik er niet zoveel van, maar tegelijkertijd haal ik het beloofde niet ;)

Ik zag in de handleiding dat je de app moest gebruiken, als ik die gebruik krijg ik dit:

Hoi @BXL, super bedankt voor je moeite! Ik heb alleen nog niet alle gevraagde screenshots uit de handleidingen binnen. Zou je de rest nog willen delen? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Dit zou dan alles moeten zijn:

Zou je een foto willen maken van het serienummer van het ONT @BXL? Ik kan hem hier nergens zien staan, erg vreemd. 

Is dit het nummer wat je zoekt @Tommie van Odido ?

Daar was ik inderdaad naar op zoek, ik heb hem opnieuw geregistreerd maar heb het gevoel dat hij niet goed doorkomt. Kan je het Zyxel modem eens aansluiten en kijken of de snelheid daar wel in orde is @BXL 

Als ik het Zyxel modem aansluit dan is het wel in orde nu (was eerder niet):

Ik heb echter geen idee waarom mijn unifi gateway max het niet goed zou doen. Toen ik nog bij KPN zat werkte het prima. Ik heb volgens mij geen exotische instellingen op mijn UXG max.

Reageer