Is er een update over de storing in Utrecht? Zit al
sinds half 4 zonder internet en tv via glasvezel.
Is er een update over de storing in Utrecht? Zit al
sinds half 4 zonder internet en tv via glasvezel.
Dat topic is al een tijdje niet geüpdatet. Zou mooi zijn als wordt uitgelegd wat er aan de hand is en hoe lang het waarschijnlijk duurt.
Ik begrijp de topicstarter wel. Ik heb er ook last van maar er is geen enkele informatie ter beschikking over deze storing.
Aan de telefoon werd mij vertelt dat de oorzaak bij OpenDutchFiber ligt.
Het komt regelmatig voor dat in een wijkcentrale (PoP) verkeerde kabels worden gepatchet of gestekkert. Maar dit lijkt me een groter issue.
Odido stelt voor om tijdelijk een sim-kaart te kopen en hun toegezonden unlimited data vouchers te gebruiken om te kunnen internetten, middels een hotspot. Dit heb ik vorig jaar ook gedaan maar….
Aan de telefoon werd wederom verkondigt dat sim-only kaarten makkelijk verkrijbaar zijn bij o.a. Odido shops of Albert Heijns. Maar dat is gewoonweg niet waar.Vorig jaar was ik ook al steden aan het afstruinen voor de sim-kaarten. Stuur gewoon per post gewoon een sim-kaart i.p.v. de klant op te zadelen met een frustrerende zoektocht.
Nog steeds nergens een update. Wanneer het bij een derde partij ligt, is het toch juist zaak dit in de topic / storingspagina op te nemen? Dan weten we in ieder geval wat er aan de hand is!
Als dit regelmatig voorkomt, hebben Odido en OpenDutchFiber inderdaad een groter probleem. Ik neem aan dat elke wijziging wordt getest en bij fouten wordt teruggedraaid...
Voorgestelde tussenoplossing met SIM-kaart is onzinnig. Dit is niet waar we glasvezel voor afnemen en probeer maar eens aan zo'n kaartje te komen, inderdaad.
Inmiddels lijkt het internet bij ons het weer te doen.
Hier ook weer sinds 22:51.
Uiteindelijk zou ik graag willen weten wat het euvel was en hoe dat is opgelost/aangepakt.
Hi all, het ging inderdaad om een technisch issue bij Open Dutch Fiber. De exacte rootcause kan ik vanuit hier (nog) niet zien. Weet dat wij informatie doorkrijgen die wij in het storingstopic mogen plaatsen. Wij nemen dat over en plaatsen deze informatie zodra deze er is. Vingers wijzen naar de netwerkbeheerder is niet altijd nodig, al zijn zij wel de oorzaak, want uiteindelijk zijn wij er om de informatie te delen wanneer het is opgelost. We doen dit vaak alleen wanneer het gaat om een stroomstoring. Dan kunnen wij de klant verwijzen naar de energieleverancier, zij plaatsen vaak updates op hun website!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.