Beste Odido,
Ik schrijf dit bericht omdat ik al twee weken zonder internet en tv zit. Dit zorgt voor veel ongemak. Jullie hebben me wel tijdelijk gratis mobiel internet gegeven, maar dat is verre van ideaal. Ik woon in een nieuwbouwhuis waar ik heel slecht 5G bereik heb. Als ik niet thuis ben, werken al mijn aangesloten apparaten niet (zoals een camera systeem).
Er is een monteur van Guidion langs geweest en hij constateerde dat het probleem niet bij het modem of andere onderdelen in de meterkast ligt. Hij gaf aan dat KPN ingeschakeld moet worden, omdat het probleem waarschijnlijk buiten de meterkast ligt. Ondanks meerdere keren contact met jullie klantenservice, kom ik niet verder. Er is een enorm verschil in kennisniveau tussen de medewerkers en beloftes worden niet nagekomen. Uiteindelijk bleek dat er geen opdracht aan KPN was gegeven, terwijl dit wel was beloofd.
Vandaag heb ik weer met een medewerker gesproken die beloofde het probleem te regelen en mij vandaag terug te bellen. Dit is weer niet gebeurd. Dit is echt onacceptabel.
Ik heb inmiddels mijn abonnement opgezegd, maar gezien de maand opzegtermijn wil ik zo snel mogelijk weer internet. Ik kan niet de rest van de maand zonder zitten.
Ik verwacht een snelle en passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Tim