streaming weer slecht

  • 19 May 2024
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 1

Het is weer avond en streamen gaat weer met horten en stoten contact u vriezend beeld . Speedtest wel stabiel maar rond de 190 mbit terwijl ik naar mijn weten een 1gig abonnement heb oud t mobile . 

Ishana van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Superberger, ik wil het graag meteen voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Superberger, ik wil het graag meteen voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Mijn klantnr is toegevoegd in mijn profiel als het goed is.

het mailadres waar mijn abbonoment op zit is idd anders dan deze.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Superberger, zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren? De TV Box en het ONT zijn al een hele lange tijd niet stroomloos geweest. Dit zorgt voor een frisse herstart!

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem, TV Box en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en TV Box en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.
Reputatie 1

Tommie met alle respect dit heb ik al zo vaak gedaan de afgelopen jaren . Ook dat werkt niet. Vooral in de avond of drukke tijden veel bevriezend beeld .gisteravond ook weer .

Ik doe speedtest rond de 200( stabiel) vaak eronder.

 

Terwijl ik rond de 1000 zou moeten zitten .

Ik hen het vermoeden dat er snelheid geknepen wordt waardoor streaming slecht gaat .

 

Reputatie 7
Badge +9

Zou je dit als nog willen doen @Superberger? Daarna ontvang ik graag een bekabelde speedtest. Dan ga ik het tot op de bodem voor je uitzoeken!

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reageer