Beantwoord

Storing HIlversum sinds vrijdag 12/3: geen internet, TV en telefonie

  • 14 March 2021
  • 58 reacties
  • 2498 Bekeken


Toon eerste reactie

58 reacties

Reputatie 3

 

Reputatie 3

Kunt dus via de chat gebruik maken van de compensatieregeling.

Reputatie 2
  • Hoe kan ik compensatie krijgen?

    Is er een netwerkstoring geweest die langer duurde dan 12 uur? Dan kun je via een online formulier compensatie aanvragen. We zetten het formulier online als dat het geval is.

    https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/storing

     

Nou… het zal mij benieuwen wanneer dit formuler wordt gepost door TM na de reparatie...Of dat ze dat zelfs pro-actief aan ons, klanten, doorgeven of zelfs aanbieden…. ahh misschien schiet ik door ;-).. eerst maar hopen dat die monteur de boel kan fiksen.. ‘t is gewoon infra hè, niet eens complexe software oid...

Reputatie 3

Pro-actief zou ik niet op rekenen. Maar via chat lijkt dit soepel geregeld te worden.

Reputatie 7
Badge +14

Inderdaad, en je kunt het zelf al uitrekenen. (Maanbedrag/30) x (aantal dagen storing).

 

Reputatie 1

Inderdaad, en je kunt het zelf al uitrekenen. (Maanbedrag/30) x (aantal dagen storing).

 

Ik hoop stiekem toch echt dat T-Mobile ons positief verrast na de feedback in dit topic.

Bedrijven die schitteren in zeer hoge NPS differentiëren zich altijd in hoe ze klachten en ongemakken oplossen en van iets negatiefs de klantervaring omdraaien naar een positieve ervaring.

Als je dan een handje vol sigaretten geld krijgt als wettelijke compensatie, dan zou ik me echt beledigt voelen.

Dus T-Mobile! Los zo snel mogelijk het gebrek aan internet op, en verbaas ons daarna in positieve zin. Ik daag jullie uit. 

Reputatie 3

@WFH-maar niet met TM Die compensatie gaat qua geld natuurlijk helemaal nergens over, maar het is blijkbaar wettelijk zo geregeld. Ik wil niet al te cynisch overkomen, maar op basis van de ervaring die ik tot nu toe met T-Mobile heb, zou ik er niet op rekenen: T-Mobile gaat je echt niet verrassen. Sterker nog: je wordt niet eens persoonlijk op de hoogte gebracht, maar moet dat via de community-update vernemen. Ik zou het al een hele verrassing vinden, als ik vanavond weer internet zou hebben.

Reputatie 3

Gaat vandaag ook niks gebeuren. Monteur is sinds 13:00 uur vanmiddag bezig. Rrright....

Reputatie 2

Ik ga maar opzeggen. 

 

Reputatie 2

Net nog maar ns alle kabeltjes eruit gehaald en stroom onderbroken, hopend op een heeeeel klein wondertje… , maar helaas niks, noppes, nada...behalve weer een rood bolletje.
TM: YOU SUCK big time! 

Ik sluit me aan bij Yobster, ondanks alle tijd en ellende die me dat weer gaat kosten, maar dit TM is als SABENA vroeger: Such A Bad Experience Never Again

Welterusten

Reputatie 2

je kan je nu (0815) ook de moeite besparen, nog steeds niks na deboeke weer van het stroom te hebben gehaald. 

 

Reputatie 2

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.

 

Reputatie 3

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen:

 

 

Reputatie 2

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.

 

Pfff, t is nogal een probleem zeg.. onvoorstelbaar: ze kunnen tot op de meter nauwkeurig een kabelbreuk localiseren maar in een beetje patchkast blijkt dat toch lastig te zijn...(of het moet toch achter het aanrecht zitten..;)

Reputatie 1

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.

 

Pfff, t is nogal een probleem zeg.. onvoorstelbaar: ze kunnen tot op de meter nauwkeurig een kabelbreuk localiseren maar in een beetje patchkast blijkt dat toch lastig te zijn...(of het moet toch achter het aanrecht zitten..;)

Weten ze dan al zeker dat het in de patchkast is? Voor mijn gevoel hebben ze totaal geen idee. In dat topic die ik eerder posten duurde het 3 weken met monteurs etc. Bleek niks met monteurs te maken te hebben.

Misschien kan @Brian eens gaan kijken, hij was betrokken bij de afhandeling daarvan. Zou het waarderen als wij als klant nu eindelijk eens een antwoord krijgen. Anders zeg ik de boel gewoon op. Ik ga niet nog 2 weken wachten, dan kan ik net zo goed nu overstappen.

Reputatie 3

Ik begrijp dat ze nu écht een top-engineer die kant op hebben gestuurd. Kans is groot dat het nu snel opgelost gaat worden. Deze gast en zijn assistent zijn onderweg.

 

 

Hallelujah op postcode 1217KX doet internet het eindelijk weer.

Reputatie 2

Jaahaaaa! Ik zag opeens mijn eigen netwerk weer ipv die eeuwig uitvallende hotspot!! 

Nu kan ik tenminste op giga snelheid mijn overstap gaan regelen

Reputatie 2

hier ook weer in de lucht maar ga wel opzeggen

 

Reputatie 1

Hier ook weer internet. 
maar geen antwoorden of reactie van TM, terwijl meerdere personen getaged zijn. 
Ben heel benieuwd of ze nog met iets extras dan de ettelijke vergoeding komen om ons te behouden (glas,tv,telefoon en mobiele plus bundels). 

Reputatie 2

5 ½ dag uit de lucht... 

Dank voor een ieders steun, input, humor en ook volhardendheid. Ik dacht in het begin de enige te zijn met issues… niet dus: en ergens is gedeelde smart, halve smart.

Als TM het goed aanpakt bestaat de kans ontevreden klanten te behouden. En dat niet eens met kettinkjes en kralen.. maar ‘t zou ze sieren als er vanuit het juiste niveau aandacht aan geschonken zou worden.

’k ben benieuwd...

Reputatie 3

Gezien eerdere ervaringen reken ik echt nergens op. Ben blij dat t weer werkt.

Reputatie 1

Gezien eerdere ervaringen reken ik echt nergens op. Ben blij dat t weer werkt.

Ik weet het een coach leerde mij ooit;

“verwachtingen zijn de teleurstellingen van de toekomst”

laten we dan hopen op iets van Tmobile wat ons doet blijven. Maar diezelfde coach leerde me ook

Hopen doen we op het toilet of Hopen doen we in de Kerk.

Reputatie 3

Mijn verwachtingen zijn gebaseerd  op eerdere ervaringen, waarop ik ook nooit een reactie heb ontvangen
 

 

Reputatie 1

Ik begrijp dat ze nu écht een top-engineer die kant op hebben gestuurd. Kans is groot dat het nu snel opgelost gaat worden. Deze gast en zijn assistent zijn onderweg.

 

 

Ze moeten meer met die hond werken! Heb ook weer verbinding! Ben nogsteeds ook erg benieuwd of wij nog enige reactie gaan krijgen. Is natuurlijk schandalig dat je gewoon geen enkele informatie krijgt of überhaupt enige response. We hebben echt tegen doven gepraat hier. Heb je daar nog beesten voor die helpen?

Reageer