Skip to main content

Hi,

Sinds gisteravond (12 sep) rond 21:30. Viel het internet uit in de straat. Bij mij en bij de buren knippert het lampje LOS (rood) op de mediaconverter. “De verbinding tussen de wijkcentrale is weggevallen”.

Op de Odido website staat dat er geen storing is en aan de telefoon vertelde ze dat ook alles moet werken. Toen wou ze het doormeten en kreeg ze ook geen verbinding. De Odido medewerker gaf aan dat er een spoed melding is aangemaakt. Helaas stap ik over 2 maanden pas over naar Odido mobiel dus ze kon mij niks aanbieden.

 

Dit kan natuurlijk van alles zijn maar jullie ervaring duren dit soort dingen lang?

Hoi @Bartjuh92, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. In dit soort gevallen kan de oplostijd erg verschillen, maar zij zullen het natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Hi Ishana, 

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als hierboven aangegeven. Ook geen storing zichtbaar op de odido website helaas. Kun je hier eventueel ook naar kijken? 
 

Alvast bedankt! 
 

groet, 

 

Koen


Hoi @Koensw, zeker! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Hoi @Ishana van Odido ,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad vouchers ontvangen voor mobiel internet. Echter is ons mobiele bereik in huis zo goed als niet aanwezig (reeds aangegeven bij je collega’s) wat de situatie extra vervelend maakt. 
 

Is er enig uitzicht op een oplossing op korte termijn? Dit begint echt een serieus probleem voor ons te worden vanwege werk vanuit huis etc.

 

Alvast bedankt! 
 

groet,

 

Koen


Hey @Koensw, op dit moment staat het ticket nog open maar we zullen het zo spoedig mogelijk oppakken. Ik gok dat er een monteur aangestuurd moet worden om de lijn te controleren. De technische dienst zal het voor je onderzoeken en de juiste aansturing bieden! 


Reageer