Gisterenavond kwam ik rond half 6 thuis en bleek ik geen internet te hebben. Als ik in het logboek kijk van mijn smart producten viel het rond 12:30 uur in de middag uit. Internet lampje op mijn Zyxel modem brandt rood en op de ONT staat LOS uit en PON knippert. Als ik zo rond lees ligt het probleem in de wijkcentrale. Gisterenavond gelijk gebeld (na een half uur in de wacht te hebben gestaan) en prima te woord gestaan en er is een ticket aangemaakt met nummer 74057966.
Ik ben sinds 2 maanden weer abonnee bij Odido (thuis) na een korte overstap naar Ziggo. Maar ook aan het begin heb ik veel gezeur gehad met internet omdat na het aansluiten door Guidion het LOS lampje rood brandde. Hierdoor heb ik 2 weken lang met vouchers moeten werken totdat de KPN monteur langs kwam om het probleem in de centrale te verhelpen.
Kan iemand aub hier een spoedgeval van maken? Want weer dat wekenlang gehannes met vouchers zit ik niet op te wachten. Ook omdat mijn hele woning smart is van de lampen tot aan de camera's. En dan ook graag meteen een KPN monteur want ik heb nog nergens gelezen op dit forum dat bij exact hetzelfde probleem (rood internet lampje en knipperend PON lampje) dat een Guidion monteur dit kon oplossen.
Alvast bedankt.
Bladzijde 2 / 2
Nou de komende 18u ben ik weer offline (vanwege een vlucht) dus een sms sturen heeft weer geen zin. Top bezig Odido. Ik had gehoopt voor mijn terugkeer een sms te kunnen krijgen om op de dag dat ik terug kom een monteur te laten komen. Helaas zijn jullie traag als dikke stront. Nog 1,5 week en dan mag ik gelukkig overstappen. Schandalig, andere woorden heb ik er niet voor. Ik heb een officiële klacht ingediend en ga iig de factuur van oktober storneren.
Ik heb het in het ticket aangegeven @Buakaw89, deze week ben je gewoon weer normaal bereikbaar als je weer in Nederland bent?
Ik heb het in het ticket aangegeven @Buakaw89, deze week ben je gewoon weer normaal bereikbaar als je weer in Nederland bent?
Ik ben vanochtend geland. Graag aub regelen dat ik vandaag een afspraak kan maken. Hoelang moet dit duren?
Hoi @Buakaw89, ik heb het direct nagekeken! De externe netwerkbeheerder zal zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een afspraak. Wij zijn hierin afhankelijk van hun verwerkingstijden. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana
Hoi @Buakaw89, ik heb het direct nagekeken! De externe netwerkbeheerder zal zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een afspraak. Wij zijn hierin afhankelijk van hun verwerkingstijden. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana
Ik heb zelf gisteren gebeld met Odido. Gesproken met een (vriendelijke collega), die zei dat het liep bij ODF en dat ik zsm zal worden benaderd. Einde van de dag dacht ik, ik bel wel met ODF. Zij zeggen ODF zit niet eens in die regio, dus die verbonden mij weer door met Odido. Het was dus geen ODF, maar Reggefiber (KPN). KPN was natuurlijk op dat moment alweer gesloten. Vanmorgen gebeld met KPN, zij gaven weer aan dat het was uitbesteed aan een onderaannemer Current Connect? Gebeld met Current Connect en zij konden morgen langskomen. Gevraagd om een bevestiging hiervan per e-mail. Niet ontvangen, dus ja terugvallen op een e-mail kan ook niet. En gezien de reviews van Current Connect ben ik ook zeer huiverig of zij het gaan oplossen. Al met al veel werk wat ik zelf moet doen.
Nieuw hoofdstuk in dit geheel. 10 minuten geleden gebeld door Connect Connect om een afspraak te maken. Als ik aangeef vanochtend al een afspraak te hebben gemaakt voor morgenochtend roept die dat er nergens iets over een afspraak staat genoteerd. Of dat ik uberhaupt heb gebeld. Vervolgens roept die dat er pas plek is voor volgende week woensdag. 4!!! Weken na het wegvallen van het internet bij mij thuis !!!!Hoe is dit verdomme mogelijk!?!!!!?
En dat verwijt die mij ook nog dat ik vorige week niet opnam. Jij (Ishana) hebt notabene aangegeven dat jij zou doorgeven dat ik telefonisch niet bereikbaar was!!!
Als ik CC niet gesproken heb, wie had ik dan vanochtend aan de lijn? Nummer kreeg ik door van KPN btw.
Ik eis verdomme een antwoord op dit ongelofelijke amateurisme!!!
Ik voel jou Frustratie echt heel erg.
Hier ook ongelofelijke spijt dat ik voor ODIDO ben gegaan.. eerst 6 weken zonder internet gezeten, in die 6 weken zijn er 4 monteurs langs geweest en 1 keer KPN, toen had ik weer 1/2 maanden internet, en toen kwam er een kabelbreuk, dus weer een monteur langs gekomen. Sindsdien valt de wifi er geregeld uit en dan kan ik ruim 24uur wachten voor die weer aanspringt, en vanavond is dat weer zo'n moment.. precies om 21:00 vloog de wifi er weer uit. Odido is echt waardeloos!
Na dit jaar, ga ik ook opzoek naar een andere provider.
Ik hoop dat de problemen voor jou snel opgelost zullen worden
Ik voel jou Frustratie echt heel erg.
Hier ook ongelofelijke spijt dat ik voor ODIDO ben gegaan.. eerst 6 weken zonder internet gezeten, in die 6 weken zijn er 4 monteurs langs geweest en 1 keer KPN, toen had ik weer 1/2 maanden internet, en toen kwam er een kabelbreuk, dus weer een monteur langs gekomen. Sindsdien valt de wifi er geregeld uit en dan kan ik ruim 24uur wachten voor die weer aanspringt, en vanavond is dat weer zo'n moment.. precies om 21:00 vloog de wifi er weer uit. Odido is echt waardeloos!
Na dit jaar, ga ik ook opzoek naar een andere provider.
Ik hoop dat de problemen voor jou snel opgelost zullen worden
Het is inderdaad een waardeloos geworden bedrijf. Hopen dat het volgende week nog even in de soep loopt en dan kan ik overstappen. Voor iedereen die Odido overweegt. Doe het niet! Goedkoop is duurkoop. Bij KPN staat Odido bij een storing ook onderaan het lijstje.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.