Hetzelfde probleem op 3544 BS
Hi @henkiekoopman, ik heb meteen in je verbinding gekeken maar ik zie dat de verbinding alweer een tijdje hersteld is. Ervaar je dit ook weer zo?
@IJuanTM Ik kan geen abonnement vinden op je e-mailadres hier op de community. Zou je je klantnummer aan je profiel willen toevoegen? Dit ziet er ongeveer zo uit ABC12345. Dan kan ik ook met jou mee in de verbinding kijken, mocht je nog problemen ervaren. Bedankt alvast!
Hi @henkiekoopman, ik heb meteen in je verbinding gekeken maar ik zie dat de verbinding alweer een tijdje hersteld is. Ervaar je dit ook weer zo?
@IJuanTM Ik kan geen abonnement vinden op je e-mailadres hier op de community. Zou je je klantnummer aan je profiel willen toevoegen? Dit ziet er ongeveer zo uit ABC12345. Dan kan ik ook met jou mee in de verbinding kijken, mocht je nog problemen ervaren. Bedankt alvast!
Goedemiddag Demi,
De verbinding is in de loop van de nacht hersteld, het was de glasvezel die in storing stond, wat ik zag , hierdoor had ik de hele middag en avond geen tv of internet, gelukkig komt dit niet zo vaak voor🥳 had wel wifi maar dus geen internetverbinding.
met vriendelijke groet,
Henk
Hoi @henkiekoopman, super fijn om te horen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana