Skip to main content

Ik heb per abuis gebruik gemaakt van de ovestapservice (wordt niet door mijn huidige provider ondersteund) en nu werd mij gevraagd om zelf informatie aan te leveren.

 

In de “Mijn” omgeving kom ik op deze pagina:

 

Maar Fiber staat niet in de lijst met providers dus ik kan niks doorgeven. Daarnaast is het gebouw waar ik woon al bij oplevering ca 6 jaar geleden aangesloten op glasvezel.

 

Daarnaast leidden de links om extra informatie bij de aanvraag in de sms en in de welkomstmail in de zin “Geef snel hier de gegevens aan ons door.” allebei naar een niet bestaande of werkende pagina:

 

Ik ga het morgen verder telefonisch afhandelen met beide partijen (want ik ben al jaren lid bij Fiber en die geven nu aan dat het contract per 24/7/2024 verloopt). Zucht.

Hallo @De Bowen ,

Is het nog gelukt om je probleem telefonisch op te lossen?
Dan horen we dat graag, jouw antwoord kan namelijk de andere communityleden ook helpen.


Hi @soepkip67 !

 

Ja dat is gelukt! Na één telefoontje is mijn contract opgezegd met een paar dagen terugwerkende kracht voor een naadloze overstap. Ik werd vriendelijk en snel geholpen.

 

Groeten!


Reageer