In Februari van dit jaar zouden we gaan verhuizen. Bij T-Mobile-Thuis een verhuizing aangevraagd. Omdat het vor ons een eis was dat op beide locaties er internet beschikbaar was, was het niet mogelijk een bestaand account te verhuizen, want een verhuizing betekent altijd maar op 1 locatie tegelijk een verbinding. De klantenservice raadde aldus aan om op de nieuwe locatie een nieuw abonnement af te sluiten, en na de verhuizing het oude abonnement op te zeggen. Mij werd toen gegarandeerd dat na de opzegging van het oude abonnement het e-mail adres daarvan overgezet kon worden naar het nieuwe abonnement.
Afijn, we zijn 3 maanden verder, het oude abonnement is opgezegd, en ondertussen is ook de oude mailbox niet meer benaderbaar. Maar toch kan ik het oude e-mail adres niet meer koppelen aan mijn nieuwe account, want het systeem zegt dat dit adres al in gebruik is.
Ook de klantenservice zegdt dat ze dit niet kunnen regeln, terwijl diezelfde klantenservice 3 maanden geleden mij VERZEKERDE dat dit geen probleem zou zijn.
Graag oplossen.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel