Goedemiddag,
mijn Huawei lijkt op zijn retour te zijn, zou ik een nieuw modem kunnen krijgen?
Alvast bedankt
Goedemiddag,
mijn Huawei lijkt op zijn retour te zijn, zou ik een nieuw modem kunnen krijgen?
Alvast bedankt
Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie staan dat onze technische dienst het nieuwe modem ook niet kan sturen. Dit komt door een lopende netwerkmigratie order. Je hebt namelijk een pre-order gedaan om van DSL-verbinding naar een glasvezelverbinding te gaan.
Nu heb ik gelijk de vraag neergelegd bij mijn collega’s van de Fiber afdeling met de vraag of zij enigszins inzicht hebben op de planning van jouw glasvezelbestelling. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat zij dit zullen hebben, omdat we te maken hebben met een pre-order en daarbij altijd afhankelijk zijn van de planning van de netwerkbeheerder.
Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten in dit topic. Ik denk dat we dan het beste kunnen kijken of je de glasvezelbestelling afwacht en daarna een nieuw modem ontvangt. Indien de glasvezelbestelling nog even op zich laat wachten, kunnen we eventueel kijken of we deze er uit kunnen halen. Op die manier kan ik het modem wel versturen. We kunnen daarna altijd de pre-order opnieuw in het systeem zetten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.