Beste Odido,
Ik schrijf u om mijn ontevredenheid uit te drukken over de voortdurende problemen met mijn internetverbinding en het gebrek aan actie vanuit uw kant. Sinds wij in maart 2024 klant zijn geworden op ons nieuwe adres, hebben we voortdurend internetproblemen ervaren. Ondanks herhaaldelijk telefonisch contact is er nog steeds geen oplossing geboden. Ik heb sterk het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen en het gebrek aan actie trekt de situatie alleen maar verder voort.
Ik ben genoodzaakt u formeel in gebreke te stellen. Er is herhaaldelijk beloofd dat er een afspraak met een technische medewerker zou worden ingepland, maar tot op heden is er geen actie ondernomen. Deze toezeggingen zijn gedaan op 17 april, 25 april en 22 mei, maar nu is het 10 juni en we hebben nog steeds geen monteur gezien of een verzoek ontvangen om een afspraak te maken.
Ik eis dat er binnen 14 dagen een deskundige langs komt om onze problemen serieus aan te pakken. Ons dossier is uitgebreid en alle details van de problemen zijn daarin opgenomen.
Samenvattend: ons internet valt vaak uit in de avonduren of is extreem traag. Dit is duidelijk terug te zien in de bestaande tickets. Sinds 10 juni heb ik bovendien een pingplotter draaien om de packet loss problemen met data te onderbouwen, als extra bewijs naast de eerdere tests die ik op uw verzoek heb uitgevoerd.
Met (inmiddels minder) vriendelijke groet,
Thomas