Uit frustratie plaats ik hier maar even een post.
Ik heb op 25 september (twee weken na het bestellen) een afspraak gehad met de monteur van guidion om glasvezel te installeren maar er bleek iets fout te zijn, het FO lampje brandde niet. Vervolgens heeft de monteur tegen mij gelogen (de klantenservice gaf expliciet aan dat dit een leugen was) dat ik binnen twee dagen door de KPN gebeld zou worden om een afspraak te maken.
Na twee dagen niets te hebben gehoord ben ik gaan bellen met de klantenservice, die mij adviseerde geduld te hebben en te wachten tot vrijdag. Die vrijdag is inmiddels meer dan een maand geleden! En ik heb nu al letterlijk vijf keer hetzelfde verhaal gehoord zonder dat er ook maar IETS veranderd of concreet duidelijk gemaakt word. Het is te schandalig voor woorden hoe ik als klant behandeld word. Er moet NU echt wat gaan veranderen want dit is compleet onacceptabel natuurlijk.
Er zou iets met de POP mis zijn, monteurs konden niet bij de wijkkast, de KPN moet het aansturen, whatever, kan me niet schelen. doe er wat aan of verlies een klant. En die prefab pr replies kun je ook voor je houden. Graag werk nu!