Skip to main content

NBA 2K22 error: 58d85bb8, tijdens het gamen op mijn PS5 wordt ik er telkens uitgegooid.

Waarom kan dit na al deze jaren nog steeds fout gaan? Ik lees al vanaf 2019 problemen, inmiddels eind 2024 nog steeds geen oplossing. 

Ik heb alle (port forwarding) oplossingen geprobeerd, niks werkt. Nu lees ik overal dat de enige oplossing is een andere router kopen? Wat me toch wel heel gek lijkt aangezien ik voor een dienst betaald wat niet naar behoren werkt, dit is bekend maar wordt klaarblijkelijk niks mee gedaan?

Mijn simpele vraag: ik wil 2k25 spelen zonder dat ik er telkens uit gegooid wordt, geen tot zo weinig mogelijk kosten (ik betaal al genoeg), en heb bar weinig zin om allemaal instellingen aan te passen want tot nu toe levert dit alleen maar meer frustraties op en geen enkele oplossing.

Gezien alle antwoorden op andere vragen weet ik al dat dit blijkbaar geen simpele vraag is. Het zal dus wel vragen naar de bekende weg zijn. 

Zo'n dienstverlening is toch ronduit belachelijk of ben ik nu te gefrustreerd om iets in te zien wat ik nu niet zie?

Ik begrijp dat het vervelend is dat je tegen dit probleem aanloopt en dat je een oplossing van ons verwacht ​@James31. Helaas hebben wij geen gameconsoles in ons bezit waarmee we dit specifieke probleem kunnen reproduceren of testen. Dit betekent dat we afhankelijk zijn van jouw hulp om de benodigde informatie te verzamelen.

Screenshots en logboeken van jouw kant zijn waardevol, maar om het probleem daadwerkelijk door te kunnen zetten naar onze Zyxel want de fout ligt bij Zyxel, is het noodzakelijk om een live logging op ons modem aan te zetten terwijl het probleem zich voordoet. Alleen op die manier kunnen we het probleem in detail analyseren en een passende oplossing vinden.

Wij willen dit graag samen met je oppakken, maar zonder deze logging kunnen wij helaas geen verdere stappen ondernemen. Als je aangeeft wanneer je beschikbaar bent om deze logging aan te zetten, dan kunnen we je ondersteunen bij het proces.

Kortom, als ik niks voor jullie doe dan laten jullie het hierbij en ondernemen jullie verder niks?

Om vervolgens te wachten tot de nieuwe release van het spel om weer dezelfde problemen te ervaren met andere klanten? Tel alle incidenten maar eens op vanaf 2019, dit is allemaal door hetzelfde probleem waar jullie al jaren niks aan doen. 

Als je begrijpt dat dit vervelend is dan doe je er toch wat aan?

Mocht je bij mij moeten testen dan stuur je maar een monteur langs om alles terug te zetten naar jullie zyxel modem en dit na het testen allemaal weer terug zet/ installeert. Jullie zijn zelf laks geweest in het oppakken van dit probleem. Ik heb dit alles gemeld toen mijn zyxel nog werkend was maar vervolgens hebben jullie een maand niet gereageerd. En dan verwachten jullie nu dat ik om deze reden alles weer terug ga zetten. 

Nogmaals, deze last ligt niet bij mij! En hier laat ik het ook niet bij zitten.


Ik begrijp dat het vervelend is dat je tegen dit probleem aanloopt en dat je een oplossing van ons verwacht ​@James31. Helaas hebben wij geen gameconsoles in ons bezit waarmee we dit specifieke probleem kunnen reproduceren of testen. Dit betekent dat we afhankelijk zijn van jouw hulp om de benodigde informatie te verzamelen.

Screenshots en logboeken van jouw kant zijn waardevol, maar om het probleem daadwerkelijk door te kunnen zetten naar onze Zyxel want de fout ligt bij Zyxel, is het noodzakelijk om een live logging op ons modem aan te zetten terwijl het probleem zich voordoet. Alleen op die manier kunnen we het probleem in detail analyseren en een passende oplossing vinden.

Wij willen dit graag samen met je oppakken, maar zonder deze logging kunnen wij helaas geen verdere stappen ondernemen. Als je aangeeft wanneer je beschikbaar bent om deze logging aan te zetten, dan kunnen we je ondersteunen bij het proces.

Kortom, als ik niks voor jullie doe dan laten jullie het hierbij en ondernemen jullie verder niks?

Om vervolgens te wachten tot de nieuwe release van het spel om weer dezelfde problemen te ervaren met andere klanten? Tel alle incidenten maar eens op vanaf 2019, dit is allemaal door hetzelfde probleem waar jullie al jaren niks aan doen. 

Als je begrijpt dat dit vervelend is dan doe je er toch wat aan?

Mocht je bij mij moeten testen dan stuur je maar een monteur langs om alles terug te zetten naar jullie zyxel modem en dit na het testen allemaal weer terug zet/ installeert. Jullie zijn zelf laks geweest in het oppakken van dit probleem. Ik heb dit alles gemeld toen mijn zyxel nog werkend was maar vervolgens hebben jullie een maand niet gereageerd. En dan verwachten jullie nu dat ik om deze reden alles weer terug ga zetten. 

Nogmaals, deze last ligt niet bij mij! En hier laat ik het ook niet bij zitten.

@Tommie van Odido 


Reageer