NBA 2K22 error: 58d85bb8, tijdens het gamen op mijn PS5 wordt ik er telkens uitgegooid.
Waarom kan dit na al deze jaren nog steeds fout gaan? Ik lees al vanaf 2019 problemen, inmiddels eind 2024 nog steeds geen oplossing.
Ik heb alle (port forwarding) oplossingen geprobeerd, niks werkt. Nu lees ik overal dat de enige oplossing is een andere router kopen? Wat me toch wel heel gek lijkt aangezien ik voor een dienst betaald wat niet naar behoren werkt, dit is bekend maar wordt klaarblijkelijk niks mee gedaan?
Mijn simpele vraag: ik wil 2k25 spelen zonder dat ik er telkens uit gegooid wordt, geen tot zo weinig mogelijk kosten (ik betaal al genoeg), en heb bar weinig zin om allemaal instellingen aan te passen want tot nu toe levert dit alleen maar meer frustraties op en geen enkele oplossing.
Gezien alle antwoorden op andere vragen weet ik al dat dit blijkbaar geen simpele vraag is. Het zal dus wel vragen naar de bekende weg zijn.
Zo'n dienstverlening is toch ronduit belachelijk of ben ik nu te gefrustreerd om iets in te zien wat ik nu niet zie?