Enkele dagen geleden is de monteur langs gekomen om T-Mobile thuis internet te installeren. Toen even vlug een speedtest gedraaid, leek goed te werken. Maar verder niet al te uitvoerig getest, (ik ging ervan uit dat de monteur ook het eea doorgemeten zou hebben) en gister pas weer opnieuw geprobeerd (gaat om een nieuwe woning).
Sindsdien loop ik echter tegen het probleem aan dat mijn modem steeds reset (uitvalt en opnieuw opstart) zodra ik data begin te laden. Dus het WiFi netwerk wordt opgezet, maar zodra ik enige hoeveelheid data probeer te laden (afbeelding laden, video kijken, speedtest, etc) valt het modem uit. Dit gebeurd zowel als ik verbinding probeer te maken met het internet, als de interne router pagina's probeer te laten (op 192... etc)
Ik heb een normale reset geprobeerd, een factory reset, heb alle kabels in en uitgeplugd, de converter gereset, een ander stroompunt geprobeerd, niks lijkt te werken.
Lijkt mij dat er iets mis is het het modem. Helaas is er bij de telefonische klantenservice een wachtrij van meer dan 30 (!) minuten, dus ik dacht, misschien heeft iemand hier de gouden tip over hoe ik dit misschien zelf op kan lossen.
Dank alvast!
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel