Ik ga dit verhaal kort houden want ik wil me energie niet verspillen. Zit al een maand zonder internet thuis, Sinterklaas en kerst (kinderen) alles via de telefoon of tablet moeten doen.
Contact gehad met helpdesk, zeer slecht geholpen. 3 verschillende 088 nrs gebeld. Afgewimpeld door monteurs. gebeld met ODF, die zeggen geen werkzaamheden te doen voor Odido maar wel voor KPN. Volkers en Wessels Netwerkbeheer gebeld, zeggen de werkzaamheden/onderhoud voor Odido te hebben beëindigd (Maart 2024)?
Heb het bedrag van maand Dec teruggeboekt en krijg wel meteen een incasso herinnering betalen, hahaha. Maar een oplossing voor mijn verbinding is er niet. Ook niet gebeld worden door een monteur voor een nieuwe afspraak.
Gelukkig loopt me contract af in Feb, vind het wel jammer. Wilde eigenlijk een nieuw contract met een verhoging van internetverbinding maar aangezien de problemen doe ik het niet
Voor de backoffice/middleoffice, ik wacht tot de deurwaarder komt. Wettelijk is het nog steeds zo, geen levering van service dan ook niet betalen.
We kunnen dit ook gewoon oplossen om me contract te ontbinden (kosteloos) zodat ik een andere provider kan vinden en me werk thuis kan doen. Opgelost!
Btw ik heb een review geschreven op Trustpilot (ziet er niet best uit). Als ik Odido was zou ik serieus naar de klanten luisteren want het is waar dat mensen slecht worden geïnformeerd of medewerkers praten met een volle mond.
Ik hoor graag van Odido met een oplossing!