Zijn er meerdere mensen met problemen rondom T-mobile Thuis?
-----------------------
Ik heb sinds 21-08 een Thuis-abonnement bij jullie. Of beter gezegd; ik dacht een abonnement te hebben.
Op 25 augustus heb ik contact met jullie opgenomen en aangegeven dat mijn verbinding niet werkte. Ik heb destijds tot 3 september moeten wachten op een monteur, waarna de verbinding gerepareerd werd. Al vier dagen later kreeg ik bericht dat mijn abonnement opeens stopgezet zou zijn (zonder mijn medeweten) en dat ik mijn apparatuur in moest leveren. Bijna twee weken later, op 18 september, kreeg ik wederom het bericht dat mijn abonnement opgezegd werd en nu per 30 september. Ik heb direct toen ik deze mail heb ontvangen jullie op de hoogte gebracht en aangegeven dat ik deze NIET heb opgezegd. Weer vier dagen later, op 22 september, viel mijn gehele verbinding weg en ook dit heb ik dezelfde dag bij jullie aangegeven. Sindsdien zit ik zonder televisie en internet en kreeg ik vandaag bericht dat ik mijn apparatuur in moet leveren, omdat mijn contract stop is gezet. Ik moet dus een hele nieuwe aanvraag doen. Mijn nieuwe apparatuur kan pas halverwege oktober geleverd worden en direct een monteur meesturen (omdat ik al geen werkende verbinding had) is ook niet mogelijk?!
Ik vind jullie aanpak, omgang met klanten en de berichtgeving zeer onprofessioneel.
Bovendien kost dit hele gedoe mij veel tijd. Ik heb jullie klantenservice al meerdere keren geprobeerd te bellen, maar wacht standaard langer dan 20 minuten, waarna soms de verbinding vanuit jullie wordt verbroken.