Skip to main content

Helaas loop ik al 10 maanden tegen hetzelfde probleem, iets waar ik zelf al een oplossing voor heb gegeven en ook uit getest is. In het verleden heb ik ooit een maand niet betaald, en hierdoor ben ik rate limited.

 

Na 5x telefoontjes, “specialisten” die zouden langskomen maar nooit komen, en afspraken die niet na zijn gekomen. Betaal ik alsnog 60 euro per maand voor 100mbit lijn ipv 1000mbit.


Nu is 1000mbit 60 euro en 100mbit 27,50. Hierom vraag ik voor minimaal 30 euro terug van de afgelopen 10 maanden. Het is spijtig om na 10 maanden nog geen dergelijke oplossing te kunnnen hebben.

 

VOrige week is een monteur langsgeweest om een nieuwe modem aan te sluiten(2g lijn gepakt). Deze monteur kwam ook niet hoger dan 10mbit, en hij heeft ook mijn modem meegenomen. Nu krijg ik ook nog een melding dat ik oude modem moet inleveren terwijl de monteur die heeft.

Mijn vraag is simpel, door nalatigheid, en het niet kunnnen leveren van 1g lijn, wil ik gewoon van de afgelopen 10 maanden 30 euro per maand terug. Verder zie ik geen oplossing dan om over te stappen.

Mocht dit niet helpen, dan ga ik het zien als systematisch fraude, en dan ga ik aangifte doen.

Update: 

 

Ik ben zelf netwerkbeheerder, en heb meerdere cat6e kabels en devices geprobeerd. Alles blijft op excat 137mbit


60 euro voor 1 gbit en 27,50 voor 100 mb? Dat klopt ergens niet..

Je zou een moderator ook kunnen vragen je lijn te beeindigen of zelf via my-odido naar die lagere snelheid gaan als dat ook voldoende voor je is.


60 euro voor 1 gbit en 27,50 voor 100 mb? Dat klopt ergens niet..

Je zou een moderator ook kunnen vragen je lijn te beeindigen of zelf via my-odido naar die lagere snelheid gaan als dat ook voldoende voor je is.

En cat6e kabels klopt ook niet.😁

Het is cat5e (wat prima Gigabit kan) of cat6 of cat6a.

 


Lekker reacties farmen.

Het boeit niet of het cat5 of cat6 is. en of de prijs klopt.

 

Ik krijg 10mbits terwijl ik voor 2000 mbits betaal. 


Als je wil dat mensen met je meedenken is er toch een iets duidelijker verhaal nodig denk ik. Wat voor modem en ONT word er gebruikt? Kabel tussen modem en ont ook al eens vervangen? 

Wat voor snelheid haal je nou precies? Je hebt het over 10mbit, 100mbit en 137mbit. 

Hoe is dat precies getest? Zit er een groot verschil tussen verschillende bekabelde en wifi apparaten?

Nog andere zaken die al geprobeerd zijn? Wat bedoel je met die monteur die een "2g lijn heeft gepakt" toen die een modem kwam vervangen?

 

Verder is op mijn adres het prijsverschil tussen 1000 en 100mbit maar een tientje per maand, dus vraag me af waar die 30 euro vandaan komt waar je het over hebt. 


Als je wil dat mensen met je meedenken is er toch een iets duidelijker verhaal nodig denk ik. Wat voor modem en ONT word er gebruikt? Kabel tussen modem en ont ook al eens vervangen? 

Wat voor snelheid haal je nou precies? Je hebt het over 10mbit, 100mbit en 137mbit. 

Hoe is dat precies getest? Zit er een groot verschil tussen verschillende bekabelde en wifi apparaten?

Nog andere zaken die al geprobeerd zijn? Wat bedoel je met die monteur die een "2g lijn heeft gepakt" toen die een modem kwam vervangen?

 

Verder is op mijn adres het prijsverschil tussen 1000 en 100mbit maar een tientje per maand, dus vraag me af waar die 30 euro vandaan komt waar je het over hebt. 

wat maakt het. 

 

Zoals ik al zei, ik ben zelf netwerkbeheerder en die gemiddelde afnamer.

 

Ik heb verschillende devices laptops en computesr en kabels gebruikt direct van de modem

100mbits en 10mbit is het zelfde, het zit hem in de S.

Overigens is het wel 30 euro verschil. aangezien de eerste jaar een actie is voor nieuwe klanten.

 

Dit is gewoon weer een reactie farm.

 

Ik zet dit door naar kassa en reddit. 

 


Steam download 137 mbits

Speedtest 137 mbits.

Randomfiledownload 137 mbits

 

 


Vorige week was er een monteur en die wist het ook niet.

 

Stop met factchecken en reactie farmen.

 

Ik wil een oplossing want ik heb met mobiele telefonie nog een veel groter probleem. 


in deze commmunity heelpen  klanten elkaar, waar mogelijk, en komt er af en toe een moderator van Odidio helpen. 

Als netwerkbeheerder weet je toch dat je met dit soort discussies niet tot een oplossing komt. Ik hoop voor je dat een moderator je case oppakt, want op deze manier werkt het niet


Als je wil dat mensen met je meedenken is er toch een iets duidelijker verhaal nodig denk ik. Wat voor modem en ONT word er gebruikt? Kabel tussen modem en ont ook al eens vervangen? 

Wat voor snelheid haal je nou precies? Je hebt het over 10mbit, 100mbit en 137mbit. 

Hoe is dat precies getest? Zit er een groot verschil tussen verschillende bekabelde en wifi apparaten?

Nog andere zaken die al geprobeerd zijn? Wat bedoel je met die monteur die een "2g lijn heeft gepakt" toen die een modem kwam vervangen?

 

Verder is op mijn adres het prijsverschil tussen 1000 en 100mbit maar een tientje per maand, dus vraag me af waar die 30 euro vandaan komt waar je het over hebt. 

wat maakt het. 

 

Zoals ik al zei, ik ben zelf netwerkbeheerder en die gemiddelde afnamer.

 

Ik heb verschillende devices laptops en computesr en kabels gebruikt direct van de modem

100mbits en 10mbit is het zelfde, het zit hem in de S.

Overigens is het wel 30 euro verschil. aangezien de eerste jaar een actie is voor nieuwe klanten.

 

Dit is gewoon weer een reactie farm.

 

Ik zet dit door naar kassa en reddit. 

 

 

Een reactie farm? Ik probeer gewoon wat dingen duidelijk te krijgen, je zit hier op een publiek forum waar je meestal reactie krijgt van andere mensen die met je mee willen denken. Als je dat allemaal niet wil, waarom dan dit topic openen? De meeste mensen die je hier trouwens ziet spreken niet namens odido hé, dat zijn enkel de moderators,te herkennen aan het "van Odido" in hun naam. 

Nouja, ik zal me verder niet meer laten zien hier. Met een beetje pech van mijn kant tref ik je wel weer op reddit. 


Reageer