Helaas loop ik al 10 maanden tegen hetzelfde probleem, iets waar ik zelf al een oplossing voor heb gegeven en ook uit getest is. In het verleden heb ik ooit een maand niet betaald, en hierdoor ben ik rate limited.
Na 5x telefoontjes, “specialisten” die zouden langskomen maar nooit komen, en afspraken die niet na zijn gekomen. Betaal ik alsnog 60 euro per maand voor 100mbit lijn ipv 1000mbit.
Nu is 1000mbit 60 euro en 100mbit 27,50. Hierom vraag ik voor minimaal 30 euro terug van de afgelopen 10 maanden. Het is spijtig om na 10 maanden nog geen dergelijke oplossing te kunnnen hebben.
VOrige week is een monteur langsgeweest om een nieuwe modem aan te sluiten(2g lijn gepakt). Deze monteur kwam ook niet hoger dan 10mbit, en hij heeft ook mijn modem meegenomen. Nu krijg ik ook nog een melding dat ik oude modem moet inleveren terwijl de monteur die heeft.
Mijn vraag is simpel, door nalatigheid, en het niet kunnnen leveren van 1g lijn, wil ik gewoon van de afgelopen 10 maanden 30 euro per maand terug. Verder zie ik geen oplossing dan om over te stappen.
Mocht dit niet helpen, dan ga ik het zien als systematisch fraude, en dan ga ik aangifte doen.