Volgens monteur 2 tot maximaal 4 dagen voor aansluiting door KPN. Waarom dat niet van tevoren wordt geregeld? Maar het kan nog erger. Na 4 werkdagen helemaal niets. Geen internet, geen bericht van T-mobile. Gebeld met klantenservice. (N.B. zoo irritant dat je niet kan mailen!)
Konden natuurlijk niks doen. Ja, ticket was aangemaakt maar niet opgepakt. Uiteindelijk 6 september internet aansluiting.
Daar kon ik wel geteld 18 dagen van genieten. Op 25 september is internet wederom niet beschikbaar. Weer bellen, veel vragen beantwoorden, wachten op monteur (duurt 4 tot 10 dagen).
Monteur langs. Oh KPN signaal wordt niet doorgegeven....
Benieuwd hoe lang het nu duurt.
Ondertussen incasso van 65 Euro - voor 18 dagen service!
Toen ik het bedrag uit frustratie heb teruggeboekt was T-mobile wel heel vlot. binnen en dag tot 2x toe een aanmaning en dreiging met 15 Euro aanmaningskosten.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel