Skip to main content

Paar dagen geleden heb ik een aansluiting van jullie op glasvezel.

Nu na de aansluiting van jullie kan ik geen call of duty meer spelen🥲 krijg elke keer een melding dat ik geen verbinding meer heb of al in het begin dat ie geen verbinding kan maken.

Heb de game pc gewoon bekabeld aangesloten en krijg gewoon mijn 1000mbps binnen.

Is hier een oplossing voor?

 

Mvg glenn

Welkom op onze community en van harte welkom bij Odido! @Glenn-04-91 

Goed dat je dit gelijk aangeeft. Ik kan mij voorstellen dat je ook graag weer wil gamen. Ik help je dan ook graag om dit te realiseren! 

Werkt de verbinding verder wel goed op Call of Duty na? 

Je kunt eens proberen om UPnP instellingen aan te passen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Gaming tips & tricks | Odido community

Laat je mij weten of het hiermee is gelukt? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Hallo @Glenn-04-91 

Je kan ook eens een andere internetkabel proberen of een eventuele switch loskoppelen indien de verbinding algeheel niet stabiel is op de pc. Wellicht kan je ook eens verbinding maken via de WiFi ok het zo te testen?


Hallo @Glenn-04-91 

Je kan ook eens een andere internetkabel proberen of een eventuele switch loskoppelen indien de verbinding algeheel niet stabiel is op de pc. Wellicht kan je ook eens verbinding maken via de WiFi ok het zo te testen?

Bedankt voor je reactie 

Maar via wifi is het probleem nog erger dan met kabel.

Heb 2 kabels getest maar beide het zelfde probleem met direct op het modem aangesloten 


Welkom op onze community en van harte welkom bij Odido! @Glenn-04-91 

Goed dat je dit gelijk aangeeft. Ik kan mij voorstellen dat je ook graag weer wil gamen. Ik help je dan ook graag om dit te realiseren! 

Werkt de verbinding verder wel goed op Call of Duty na? 

Je kunt eens proberen om UPnP instellingen aan te passen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Gaming tips & tricks | Odido community

Laat je mij weten of het hiermee is gelukt? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bedankt voor de reactie.

UPnP heb ik anders ingesteld omdat ik dat hier al ergens had gelezen.

En dat werd biet beter dus vandaar mijn berichtje hier of ik nog wat anders kan doen dan dat ik nu heb getest


@Glenn-04-91 

Wat bedoel je met anders ingesteld? Schakel UPnP uit door beide toggles op niet actief te zetten en klik op toepassen.


@Glenn-04-91

Wat bedoel je met anders ingesteld? Schakel UPnP uit door beide toggles op niet actief te zetten en klik op toepassen.

Ja idd die staan beide uit sorry


Even een update

Gister avond even zelf bezig geweest met dingen testen.
UPnP was al uitgeschakeld maar dat dee niks nu frirewall erbij uitgeschakeld in het modem en ik kan weer gamen.
Weet niet of dit normaal is bij dit modem?
Bij andere modems heb ik dit nooit hoeven doen 


Nu weer niet kunnen spelen!!🥲

Wat blijkt mijn totale verbinding is niet stabiel.

Soms valt het hele internet weg op alle apparaten in huis dus dat zal het hele probleem zijn maandag maar gelijk is bellen als dit zo doorgaat


Hey @Glenn-04-91, ik zie geen gekke dingen op de lijn. Heb je de PS5 direct in het modem bekabeld aangesloten of via je switch? 


Game pc zit direct op het modem.

Maar mijn kinderen klagen ook over slechte verbinding sinds de overstap.

En dat is met mobiel op wifi


Ik zie dat je een Deco hebt aangesloten en de 2,4 frequentie op de Zyxel hebt uitgezet @Glenn-04-91. Kan je de Deco eens loskoppelen en een factory reset uitvoeren op de Zyxel? Graag de verbinding testen zonder eigen randapparatuur om te kijken of de verbinding dan wel stabiel is. 


Ga ik vanavond even uit proberen 

Ik zie dat je een Deco hebt aangesloten en de 2,4 frequentie op de Zyxle hebt uitgezet @Glenn-04-91. Kan je de Deco eens loskoppelen en een factory reset uitvoeren op de Zyxel? Graag de verbinding testen zonder eigen randapparatuur om te kijken of de verbinding dan wel stabiel is. 

 


Ik zie dat je een Deco hebt aangesloten en de 2,4 frequentie op de Zyxle hebt uitgezet @Glenn-04-91. Kan je de Deco eens loskoppelen en een factory reset uitvoeren op de Zyxel? Graag de verbinding testen zonder eigen randapparatuur om te kijken of de verbinding dan wel stabiel is. 

@Tommie van Odido ik heb vandaag de deco eraf gehaald en modem terug gezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem is iets minder maar niet weg


Hoe is je internetsnelheid bekabeld zelf @Glenn-04-91? Zou je eens een bekabelde speedtest willen doen zonder randapparatuur aangesloten op het modem? 


@Tommie van Odido dan heb ik ene keer 860 en andere keer 1.1gb

Mijn game pc is ook altijd bekabeld.

En tv kastje ook die blijft soms ook hangen.

Merk wel dat als de deco los is dat het iets stabieler word maar ik heb wel deco's nodig ivm al mijn apparaten dus zal deze er tussen uit halen en bij jullie nieuwe aanvragen, eens kijken of dat verschil gaat maken


Heb nu alleen het modem van Odido aan en de rest allemaal uit alsnog valt mijn internet wegen mijn tv blijft ook hangen en game valt weg dus het zit niet alleen in de deco

Of het signaal of apparatuur van Odido  dat is wat nu over blijft


Reageer