Beste Allen,
ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.
zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV.
ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.
het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.
Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.
kan iemand mij hierbij helpen ajb?