Skip to main content

Beste Allen,

 

ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.

 

zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV. 

ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.

het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.

 

Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream  verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.

 

kan iemand mij hierbij helpen ajb?

 

Hi @bjkboy

De fix is toegepast. 

Dankjewel


@Demi ik ben nieuwe klant 😃 hier precies hetzelfde probleem. Zou je voor mij ook de fix kunnen doorvoeren? Alvast bedankt!


@Mjones De fix is doorgevoerd! 


@Sven-TMT

 

Hallo Sven,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem kun je de fix ook bij mij uitvoeren.

 

Mvg


@Sven-TMT 

Kun je dat bij ons ook a.u.b. doen?

We hebben al 2x gebeld maar ze begrijpen het niet bij de klantenservice.


@Sven-TMT @Jason 

Zouden jullie bij mij de fix willen doorvoeren, dit is nog niet gebeurd namelijk.

Inmiddels heb ik mijn klantnummer ook in mijn profiel gezet.

Bedankt!

 


@Mimi93 & @Kingofsting De fix staat erop. 

@Mavigozlum80  Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.


Sven klantnummer staat er nu in alvast bedankt


@Sven-TMT klantnummer toegevoegd 


@Sven-TMT klantnummer toegevoegd 

Fix staat erop! 


Beste Sven-TMT,

kunt u bij mij de fix ook uitvoeren?

nu werkt de tv en ook via de app voor de 3x niet meer..  

alvast bedankt

mvg,

bas


Beste Sven-TMT,

kunt u bij mij de fix ook uitvoeren?

nu werkt de tv en ook via de app voor de 3x niet meer..  

alvast bedankt

mvg,

bas

Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de T50 modem het niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is.


kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben. 


kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben. 

Goedemorgen! De fix staat erop! 


kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben. 

Goedemorgen! De fix staat erop! 

 

Top, het werkt weer. 
Wat is de fix? Ik ken een aantal mensen die hetzelfde ervaren maar geen hulp ontvangen op het moment dat ze naar tmobile bellen. is het iets wat ik ook handmatig kan uitvoeren. 


Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

P.s. indien jouw e-mailadres niet hetzelfde adres is waarmee je geregistreerd bent bij T-Mobile voor thuis, wil ik je verzoeken jouw klantnummer in je profiel te plaatsen. Dan kunnen we jouw profiel alsnog vinden.


Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

Om daar aan toe te voegen; Als je wilt dat de fix wordt toegepast zorg ervoor dat je Klantnummer in je profiel staat. 


@Sven-TMT 

 

kan de fix ook bij mij toegepast worden. ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet.

 

 


@Sven-TMT

 

kan de fix ook bij mij toegepast worden. ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet.

 

 

Done :) 


@Sven-TMT 

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.


@Sven-TMT

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.

Fix staat erop! 


@Sven-TMT

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.

Fix staat erop! 

@Sven-TMT Dankjewel voor de fix. TV die bekabeld is daar werkt het weer. Maar op de TV die draadloos (wifi) is verbonden met het internet, werkt het helaas nog niet. Is de “fix” ook op mijn wifi toe te passen?


@Sven-TMT Dankjewel voor de fix. TV die bekabeld is daar werkt het weer. Maar op de TV die draadloos (wifi) is verbonden met het internet, werkt het helaas nog niet. Is de “fix” ook op mijn wifi toe te passen?

De fix is niet specifiek voor 1 deel van het modem, het geldt voor het hele modem. Misschien moet je even je 10 seconden van de stroom halen. Als niet werkt is er een ander probleem aan de hand, en adviseer ik je een los topic aan te maken zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. 


Graag ook de fix bij mij doorvoeren

klantnummer: MOD Edit (Geen persoonsgegevens publiek plaatsen)

 

alvast bedankt:


@Sven-TMT

 

Graag ook de fix bij mij doorvoeren

klantnummer: MOD Edit (Geen persoonsgegevens publiek plaatsen)

 

alvast bedankt: