Sinds 20 maart 06.00 in de ochtend viel op dat internet (vast bekabeld glasvezel) er af was.
Het duurt inmiddels erg lang en informatie/updates zijn summier.
En waar ik geloof in geduld en coulance, maakt dat de gebrekkige informatie voorziening me nu begint te storen.
Ik volgde deze thread:
Maar deze is nu afgesloten voor comments, terwijl het probleem nog bestaat. Dat vind ik een vreemde keuze van Odido. Waarom is dat gedaan? Dit maakt dat ik daarom inmiddels (samen met de andere klanten kan ik me zo voorstellen) duidelijkheid wil
Een aantal vragen;
- Waarom staat in de app dat er “ geen storing in mijn regio” is, terwijl dit nu al zeker 48 uur (mijn eigen telling) bezig is?
- Via de klantenservice wordt gezegd dat we via mail en telefoon op de hoogte worden gehouden, maar we moeten zelf op zoek naar een thread in de community - het wordt niet als “ storing” getoond. Waarom is dat?
- ik hoorde “ over 2 uur opgelost” door de klantenservices - als ze het niet weten, moeten zij zich niet branden aan oplostijden - dat werkt averechts.
- Hoe lang is het nu volgens jullie eigen doormetingen down?
- Wat zijn de technische oorzaken van de storing, wanneer is welke actie genomen en welke tijd heeft elke actie gekost?
- Ik kan me zo voorstellen dat er SLA afspraken met leveranciers en ons als klanten bestaan voor dit type (neem ik aan prio1) incidenten.
- Wat zijn oplossingstermijnen die worden gehanteerd en zijn die behaald?
- Zo niet - welke acties worden genomen om dit in het vervolg te behalen?
- Welke compensatiemogelijkheden bestaan er, per wanneer gaan deze in / zijn deze geldig en hoe kunnen klanten hier aanspraak op maken?
- Wat is de aankomende verwachting van de te nemen acties en oplossingstermijn? “ er meer bezig - aan het onderzoeken” zijn daarin te vaag naar mijn idee. Het zal nu zo zijn dat er een oorzaak gevonden is en er daarmee een betere indicatie gegeven kan worden.
het is inmiddels 50 uur down.
Begrijp me niet verkeerd - het kan gebeuren, het blijft techniek, dat zal iedereen ook echt begrijpen en met hotspots kan je best wat fixxen- maar deze informatievoorziening maakt dat het zo vervelend wordt voor iedereen.