Beste Tmobile,
Ons internet valt al een dikke maand constant uit en wij hebben hier reeds meermaals voor gebeld.
De eerste keer werden we geholpen door ene Joy en hebben we het protocol volledig doorlopen.Oftewel de modem voor de zoveelste keer gereset.
Na een uur aan de telefoon te hebben gehangen heeft zij ons geïnformeerd dat we drie dagen moesten bijhouden hoe het met de verbinding ging om vervolgens terug te bellen. Na de drie dagen hebben wij meermaals gepoogd te bellen. We stonden zodanig lang in de wacht dat we weer hebben opgehangen om het op een andere dag weer te proberen.
Twee dagen geleden kwamen we er weer doorheen en kregen we ene Jan aan de lijn. Deze meneer heeft ons op het hart gedrukt dat ondanks dat we een maand lang het hadden bijgehouden de procedure weer van voren af aan gestart moest worden en dat het vooral ons probleem was en dat hierom er geen monteur gestuurd kon worden. Zelden zijn we zo geschoffeerd door een klantenservice medewerker als toen. Wij hebben dan ook meteen aan gegeven ons T-mobile thuis abonnement te willen opzeggen. Meneer was zo vriendelijk om ons met de verkeerde afdeling door te verbinden. Namelijk de afdeling: "afmelden voor telemarketing".
Uiteraard opgehangen en direct wéér gebeld om op te zeggen. Wij vermoeden dat we de afdeling damage control aan de lijn kregen aangezien we door twee verschillende medewerkers bevestigd hebben gekregen dat we gebeld zouden worden door een monteur om direct een afspraak te maken zodat het probleem verholpen zou kunnen worden.
Eind goed, al goed zou je denken. Nu schetst ons verbazing dat we vandaag een voicemail bericht hebben gekregen dat er wederom geen monteur gestuurd zal worden en dat we specifiek morgen terug moeten bellen. Probleem hierbij is dat we niet elke dag de tijd hebben om minimaal een uur vrij te maken om aan de lijn te zitten met een klantenservice die ons niet wenst te helpen.
Dus voor de laatste keer; wanneer kan er eens een monteur komen om ons niet werkende internetverbinding waarvoor we wel netjes betalen een keer te repareren? Mocht het nodig zijn om het logboek mee te sturen van wanneer er geen internet is dan sturen wij dat graag mee. Als het niet mogelijk is om binnen een week een monteur hier te krijgen dan houdt het feest definitief op. Dan stappen we hoe dan ook over.