Internet valt dagelijks weg! De tv gaat eerst op slecht beeld! En geeft dan aan dat netwerk kabel niet is aangesloten! Ook de wifi ligt er dan uit! Als we de modem opnieuw opstarten dan doet alles het weer! Dit gebeurt echt meerdere keren per dag! Ben nog niet lang klant met glasvezel en tv! Maar dit heb ik bij mij vorige provider nooit zovaak gehad!
Hallo
Kan je de router eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, brengt dat verbetering?
Nee helaas dat heb ik al eens gedaan!
Wanneer er geen internet is zie je dan een rood lampje branden op de router? Misschien helpt het vervangen van de internetkabel tussen mediaconverter en router.
Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router? Misschien dat een apparaat de boosdoener is.
Dat rode lampje moet ik kijken!
er zit een camera systeem op, en zit een cs2000 op van klik aan klik uit! Ik heb een vriend laten kijken die ict er is en die niks raars vinden! Zien jullie geen rara dingen bij uitlezen!
want als ik hem uittrek en opnieuw insteek is het goed.
internet is weggevallen maar alles brand gewoon
Hoi
Ja heb ik al een geprobeerd! Maar gewoon de hele wifi valt ook weg het internet! Alles en als ik hem uittrek de modem en opnieuw insteek doet die het weer
Het is de tv het beel veranderd dan van goed beeld naar slecht beeld, en dan zien we dus ook op de telefoon dat de wifi weg is!
Ik ben opnieuw het systeem ingedoken om de verbinding nog eens goed onder de loep te nemen. Na verder onderzoek kom ik er achter dan de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) en de WAN uptime (de verbinding die doorkomt) teveel van elkaar verschillen. Dit heeft uiteraard ook invloed op het TV signaal en de andere apparaten.
Om dit voor je op te lossen heb ik meteen een monteur aangestuurd! Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen.
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?
En wat kan dat veroorzaken ???
Ja is gelukt, de wifi ligt nu eruit kunnen jullie dat zien!
Monteur is langs geweest heeft doorgemeten maar internet is weer 2 x uitgevallen sinds zaterdag, monteur zei dat die nog een weerstand meten van 0,25 maar dat zou buiten zitten of zoiets
Ik had graag gelezen dat de monteur dit permanent had kunnen oplossen. Gelukkig zie ik in zijn bevindingen staan dat er nog verder onderzoek nodig is en eventueel een andere monteur. Ik heb dit meteen doorgegeven aan onze technische dienst. Zij gaan dit verder oppakken.
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?
Internet is deze week al zoveel weggevallen word er moe van! En nu met de nieuwe tv app word het ook niet beter! Die werkt ook slecht
Ik ben gelijk opnieuw voor je gaan kijken, maar ik zie dat onze technische dienst nog bezig is om dit voor je op te lossen. Indien je de app gebruik via de wifi, kan het inderdaad ook invloed hebben op de werking, omdat de verbinding nog steeds instabiel is.
Kijk je via jouw mobiele netwerk, dan ben ik benieuwd naar de problemen die je ervaart. Ik sta klaar om je verder te helpen!
Ik heb vandaag alweer 5 keer alles moeten uittrekken van stroom omdat internet wegvalt
Vandaag is efiber geweest van de centrale kas in de wijk tot de aansluiting thuis, is aller perfect in orde, zij geven aan dat het waarschijnlijk dan de modem zal zijn. Elke dag moeten we het modem opnieuw opstarten
Hoi
Ik heb steeds niks vernomen wat er gaat gebeuren?
Hoi
Hier is nog niks opgelost ???
Wifi is weer weggevallen nu
Ik heb gelijk een nieuw ticket aangemaakt naar onze technische dienst, waarin ik duidelijk maak dat de problemen nog niet zijn verholpen.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.