Skip to main content

Sinds een uur of  17:45 vandaag heb ik geen internet meer (glasvezel 400 mbit).

Rood lichtje (internet wereldbol), al een paar keer gereset volgens de storingsinstructies van jullie.

Betreft Zyxel T56

Postcode 5627CT (Eindhoven)

PON lichtje knippert ongeveer 2x per seconde in de meterkast.


Hi @chrisco84, ik ben meteen je verbinding ingedoken en ik zie dat er een te hoge glasvezeldemping op je verbinding staat wat voor problemen zorgt. Vermoedelijk is er een kleinschalig GPON probleem in de wijkcentrale waarop je bent aangesloten, gezien meerdere klanten op dezelfde splitter offline zijn gegaan op hetzelfde moment. Ik heb het direct doorgezet naar de technische dienst voor verder onderzoek!


Hi @chrisco84, ik ben meteen je verbinding ingedoken en ik zie dat er een te hoge glasvezeldemping op je verbinding staat wat voor problemen zorgt. Vermoedelijk is er een kleinschalig GPON probleem in de wijkcentrale waarop je bent aangesloten, gezien meerdere klanten op dezelfde splitter offline zijn gegaan op hetzelfde moment. Ik heb het direct doorgezet naar de technische dienst voor verder onderzoek!

Inmiddels hebben we vandaag weer internet


Hoi @chrisco84, super fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je erin gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer