Ik heb een Internet Premium 1000 Mbit / s-abonnement, maar ik krijg nooit meer dan 50 Mbits. Hoe kan ik controleren wat het probleem is? Ik heb veranderd van Ziggo om sneller internet te hebben maar nu is het eigenlijk langzammer.
Ik heb een Internet Premium 1000 Mbit / s-abonnement, maar ik krijg nooit meer dan 50 Mbits. Hoe kan ik controleren wat het probleem is? Ik heb veranderd van Ziggo om sneller internet te hebben maar nu is het eigenlijk langzammer.
Goedemorgen
Begrijpelijk dat je supersnel wil kunnen surfen. Dan is het balen dat die datastroom niet zo snel gaat als gehoopt. Je kunt altijd jouw router tweaken. Vaak kun je daar al veel winst mee behalen. Daarvoor kun je in het WIFI topic terecht.
Het is bij het meten van de snelheid wel belangrijk hoe je test en wat je test.
Kun je meer vertellen over wat je zelf al gedaan hebt?
Test via een kabel direct aan de modem. Ik heb de test een paar keer gedaan. Ik had verwacht circa 900 mbs maar als je kan zien het is onder de 250 mbs
Regards,
Dermot
Hi
hello @Brian, I followed the steps and I find that indeed there in excess of 900 mbs powering through the modem. I confirmed this with 2 different laptops. The issue seems to be distribution of the wifi around the house, My sons laptop is achieving speeds of 45 mbs in my office but only 0.5 mbs (yes 0.5 the decimal point is not an error) in his bedroom next door. I can only conclude that the modem is not sufficiently powerful and that I will need to invest in some wifi extenders. I am a little disappointed with the T mobile hardware so please feel free to feed that back into the customer satisfaction team but thanks you for at least helping me to confirm where to focus my attention. I was really thinking the issue was the bandwidth coming into the house.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.