Geen internet meer moden internet symbool rood
Geen internet meer moden internet symbool rood
Worden de dagen zonder internet wel gecompenseerd met het abonnement dat ik maandelijks betaal?
Wettelijk heb je recht op compensatie als de storing langer duurt dan 12-uur, en je gedurende deze tijd geen gebruik hebt kunnen maken van één of meerdere diensten.
Als een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, dan passen wij de ‘wettelijke compensatieregeling’ toe. Je hebt recht op compensatie als:
- je woont in het storingsgebied
- én minimaal 12 uur last hebt gehad van een netwerkstoring
De regeling geldt alleen voor storingen op ons mobiele en vaste netwerk. Je kunt dan niet meer internetten, bellen, sms’en of e-mailen en tv-kijken (via T-Mobile Thuis). Producten als Deezer Music of Videoland tellen niet mee.
Ben je zakelijke klant? Lees dan meer over de compensatieregeling op de zakelijke site.
Is de netwerkstoring afgelopen? Dan bepalen we hoe lang de storing duurde en of je compensatie ontvangt. Je krijgt 1/30 van je maandelijkse abonnementskosten per dag vergoed. Duurde de storing tussen de 24 en 48 uur, dan krijg je 2/30. Bij 48 tot 72 uur krijg je 3/30, enzovoort. Je krijgt minimaal € 1,00 vergoed, of € 0,50 als je PrePaid hebt.
Is er een netwerkstoring geweest die langer duurde dan 12 uur? Dan kun je via een online formulier compensatie aanvragen. We zetten het formulier online als dat het geval is.
Bron 1) Werkzaamheden en storingen
Bron 2) Krijg ik geld terug bij een storing van mijn internet, televisie of telefoon?
Worden de dagen zonder internet wel gecompenseerd met het abonnement dat ik maandelijks betaal?
Hallo
Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?
Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?
Er is op dit moment ook een storing in Deventer
Hoi
monteur is volgens de planning op datum ter plaatse om deze stoorzender te verwijderen. De monteur hoeft niet bij jou thuis te komen, daarom is de afspraak al ingepland voor 30 mei. Mocht je die avond nog geen verbinding hebben, herstart dan je modem en de ONT even. Je zou dan netjes online moeten zijn. Geef je ons een seintje? Succes!
Mijn internet connectie is weer hersteld.
Hoi
Worden de dagen zonder internet wel gecompenseerd met het abonnement dat ik maandelijks betaal?
Goedemiddag
Kan ik je hier nog mee helpen (zie onderstaande)?
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
Nog steeds geen internet
Is dit normaal?
Hi
Sorry dat wij je nog geen concrete update kunnen geven, wij zijn nog steeds met man en macht op zoek naar de oorzaak. Inmiddels is wél duidelijk dat het probleem niet bij jou thuis ligt, maar ergens in het glasvezelnetwerk in de buurt. Het lastige is alleen dat wij nog niet op kunnen sporen waar precies. De verwachting is dat er morgen uitslag is van het onderzoek naar het glasvezelnetwerk.
Mocht je nog een T-Mobile of Tele2 Mobiele abonnement hebben dan regel ik, net als Lisa, graag extra data voor je.
In de tussentijd werken wij onverminderd hard door aan een oplossing voor je!
Vandaag maar weer eens gebeld
Ongelooflijk pas op 7 juni gaat iemand iets doen in de centrale.
Dan heb ik dus al 3 weken geen internet.
3 weken om een patch te maken omdat mijn patch per ongelijk is opgeruimd.
Vraag blijft waarom het zo lang moet duren?
Op de Huawei heb je een rood lampje los er komt geen signaal binnen
groen lampje pop knippert aanmeld problemen ONT kan niet aanmelden op OLT.
Mogelijke oorzaken.
Serienummer komt niet overeen.
signaal word verstoord door een andere aansluiting.
Demping is te hoog.
Glasvezel 1Gbps
Ik ben bang dat Guidion heeft zitten patchen en mijn patch heeft verwijderd
Is al eens eerder gebeurd
Hi
Ik hoop dat ik snel geholpen word. Sinds 12:00 vandaag geen internet
Hi
Ja ze gaan KPN inschakelen
Duh die doen geen patching in de wijk centrales
Hi
Ja ze gaan KPN inschakelen
Duh die doen geen patching in de wijk centrales
Tmobile vertelde mij dat ik gebeld zou worden door KPN…………….niet dus
Hi
Sorry dat wij je nog geen concrete update kunnen geven, wij zijn nog steeds met man en macht op zoek naar de oorzaak. Inmiddels is wél duidelijk dat het probleem niet bij jou thuis ligt, maar ergens in het glasvezelnetwerk in de buurt. Het lastige is alleen dat wij nog niet op kunnen sporen waar precies. De verwachting is dat er morgen uitslag is van het onderzoek naar het glasvezelnetwerk.
Mocht je nog een T-Mobile of Tele2 Mobiele abonnement hebben dan regel ik, net als Lisa, graag extra data voor je.
In de tussentijd werken wij onverminderd hard door aan een oplossing voor je!
Nog niks gehoord en nog steeds geen internet…...
En Deventer is hier nogal ver vandaan
Hallo
Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?
Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?
het is 1 Gbps glasvezel
sinds 12:00 gebruik ik mijnn telefoon als hotspot
Nu ver boven mijn 2Gbps budget
Ik ben bang dat Guidion heeft zitten patchen en mijn patch heeft verwijderd
Is al eens eerder gebeurd
Ik heb Guidion ook gebeld en verteld wat ze moeten doen.
Maar ze moeten een ticket van Tmobile hebben. Dus morgen maar weer bellen met Tmobile
Het is echt frustrerend, vooral omdat zie niet luisteren.
Nou ja , wel luisteren maar niet begrijpen waar het over gaat.
Unskilled helpdesk en geen second line die me kan helpen
Probeerde eerst tmobile te vertellen wat er volgens mij aan de hand was.
Maar hier zijn 3 partijen betrokken
Guidion T-Mobile en kpn die op hun eigen eilandje opereren. Geen communicatie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.