Goedenavond allemaal,
Ik zit nu thuis al 24 uur zonder internet verbinding, het derde lampje links brand rood(wereldbol internetverbinding). Heb meerder malen iemand van de helpdesk gesproken. Zij hebben een monteur ingepland. Monteur van Guidon kan pas 1 oktober terecht. Dat is pas over 8 dagen. Dat is toch niet meer van deze tijd dat het zo lang moet duren? Ik ben niet voor mijn lolletje van Ziggo overgestapt naar tmobile om zonder internet te zitten.
Het meest frustrerende is dat iedereen thuis moet werken en nu zitten we dus zonder internet.
Mijn vraag is dus kan het zo zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien wat betreft de bekabeling of een instelling? Of is dit echt een probleem die de monteur zou moeten oplossen?
Heb al meerder malen de converter losgekoppeld van het stroom de kabels unplugged en weer terug gedaan. Jammer genoeg heeft het niets geholpen. Het FO lampje brandt oranje. Is dat de bedoeling? De modem ook daarna losgekoppeld en weer terug gekoppeld.
is er iets wat ik zelf thuis kan doen of heeft er iemand buiten m’n glasvezelkabel kapot gemaakt tijdens Werkzaamheden.
Wie zou m’n vragen kunnen beantwoorden?
groetjes Caroline