Sinds vorige week woensdag zijn wij als nieuwe klant van T-Mobile aangesloten, de monteur van Guidion heeft ons keurig aangesloten en ons met een volledig werkende verbinding achtergelaten.
Zowel het internet als de TV aansluiting hebben het primma gedaan, tot zaterdagmiddag rond 13:00.
Gezocht wat wij zelf kunnen doen om het probleem mogelijk te verhelpen.
Alle stappen gevolgd:
- Modem van de stroom
- Huawei kastje van de stroom
- Modem en Huawei kastje samen van de stroom
- Beide na elkaar van de stroom
- Modem volledig gereset
Gezien dit allemaal niet wilde helpen de klantenservice gebeld, hier werd ik netjes te woord gestaan en zijn additionele vragen gesteld:
- Welke kleur hebben de lampjes op het modem (alles is groen, alleen het internet symbool brandt rood)
- Branden alle lampjes op het Huawei kastje? (Power wel, PON knippert snel, LOS knippert soms - deze brandt verder)
Hier is toegezegd dat er een call werd aangemaakt en dat de verwachting is dat wij woensdag gebeld gaan worden door de Technische dienst
Tot vandaag nog een aantal maal contact gezocht met de vraag naar de status van ons contact, tijdens dit contact werd ons iedere keer gemeld dat er geen call bekend was en dat er een nieuwe call aangemaakt zou worden (waarmee de wachttijd dus ook iedere keer 5 werkdagen zou zijn vanaf dat moment)
Tot ik gisteravond iemand aan de lijn kreeg die zo kon in zien dat er voor ieder contact inderdaad een notitie/call is gemaakt, echter waren deze in ogen van deze persoon geen van alle op de juiste manier aangemaakt. Hij heeft mij aangegeven op dat moment wél de juiste lijnen uit te zetten, even als een call uit te zetten bij Guidion gezien het om een verstoring in het netwerk zou gaan. We zouden een sms ontvangen vanuit Guidion om een afspraak te maken met een monteur om hier naar te laten kijken, deze sms hebben wij niet ontvangen.
Nu heb ik vanmorgen wéér gebeld met de vraag naar de status van onze call(s)/melding(en), tot mijn verbazing was er weer niks bekend. Er is wéér een call aangemaakt, dit keer is het nummer van deze back-office call met mij gedeeld. Echter moet ik wéér 5!!! dagen wachten voor er iets gaat gebeuren.
Als nieuwe klant ben ik een week aangesloten, waarvan ik 2,5 dag daadwerkelijk gebruik heb kunnen maken. En iedere keer word ik met een nieuw kluitje het riet ingestuurd.
Ik wil graag dat er naar gekeken wordt en er een goede blijvende oplossing komt.