Ik heb al twee keer een monteur over de vloer gehad en beide keren heb ik een mail gekregen dat mijn melding is doorgezet naar de technische dienst en dat ik binnen 3 werkdagen een reactie ontvang. Tot nu toe is er nog nooit contact met mij opgenomen om het probleem te bespreken of aan te geven wat de vervolg stappen zijn of dat er nog extra informatie nodig is.
Vandaag kreeg ik te horen dat er blijkbaar nog een Speedtest mist en dat deze nodig is om het probleem verder uit te zoeken. Waarom wordt dit niet met mij gecommuniceerd?
Ik snap daarnaast niet goed waarom ik nu weer een Speedtest zou moeten aanleveren. Ik heb al twee keer een Speedtest aangeleverd in jullie formaat. Daarnaast lever ik constant informatie aan waarin exact te zien is wanneer de problemen zich voordoen. Na het laatste bezoek van de monteur waarbij de ONT is vervangen heeft hij ook duidelijk aangegeven dat het probleem niet opgelost is, waarom moet ik dan weer een Speedtest aanleveren?
Waarom duurt alles zolang? We zijn bijna al een maand verder...
Op dit moment vraag ik me echt af of jullie mij wel als klant willen hebben of dat ik beter naar een andere aanbieder kan overstappen. Ik krijg niet waarvoor ik betaal en de communicatie vanuit jullie is gewoon slecht.
Ik wil duidelijkheid, hoe nu verder en wanneer is dit opgelost?
Ik ga ervan uit dat je dit gedaan hebt met de beste intenties maar het voegt absolutie niks toe aan deze post en mijn problemen worden er ook niet mee opgelost. Ik verzamel Speedtest informatie zodat ik voor jullie het probleem beter zichtbaar kan maken en dat er een duidelijk beeld is wanneer de problemen zich voordoen. Jouw reactie is gericht op het oplossen van de statistieken die ik verzamel middels de Speedtests die ik uitvoer tegen de Odido servers. Hoe gaat dat mijn internet probleem oplossen? Wil suggereren dat zolang ik mijn tests maar tegen de Odido servers uitvoer dat ik dan geen internet problemen meer heb? Ik heb elke avond internet problemen, daarnaast zou het niet eens uit mogen maken naar welke server ik mijn tests doe.
Zie hieronder nog wat Speedtests van de afgelopen dagen.
Hey
We hebben het doorgezet naar KPN NetwerkNL! Hopelijk kunnen zij dit euvel verhelpen. Wordt vervolgd.
Hoi
Hoi,
Ik heb precies dezelfde problemen. Is het inmiddels opgelost voor deze klant?
Bij mij is ook al een monteur geweest van Guidion en hij kon geen problemen ontdekken. Wel een modem swap laten doen voor de zekerheid maar dat mocht niet baten. Weer contact gehad met de klantenservice en er staat weer een ticket open als het goed is. Ik zou reactie krijgen maar nog niets vernomen.
Groet,
Mehmet Sezer
Voor iedereen met ditzelfde probleem (en dat zijn er veel), verspil je tijd niet want Odido gaat het niet oplossen. Het speelt al maanden bij een grote groep mensen en het verhaal is telkens hetzelfde.
Ben deze week overgestapt naar KPN en wat een verademing, al mijn problemen waren per direct verdwenen. Terwijl ik gewoon op dezelfde glasvezelkabel zit.
Het probleem ligt niet aan de gebruiker.
Het probleem ligt niet aan het thuisnetwerk.
Het probleem ligt niet aan de modem.
Het probleem ligt niet aan de ONT.
Het probleem ligt niet aan glasvezelkabel naar de wijkkast.
Het probleem zit in het Odido netwerk zelf en dat is al meerdere malen aangetoont. ik gok zelf dat hun netwerk teweinig capaciteit heeft, en/of iets met het verkeer of de routering doet waardoor sommige packages worden gedropt of vertraagd.
Bespaar jezelf de enorme tijd en moeite en stap gewoon over.
Het is toch geen rocket science om te constateren dat als er alleen 's-avonds en met vaste regelmaat problemen zijn dat dan de ont en het modem iig niet defect zijn. Verder is het ook absurd dat Odido je eerst door een reeks brandende hoepeltjes laat springen (strikt voorgeschreven speedstests naar odidoserver met Windows etc. Etc.) voordat ze überhaupt een onderzoek willen starten.
Ook bij Odido geldt blijkbaar: if you pay peanuts, you get monkeys.
Ik denk dat ik genoeg informatie heb aangeleverd waarmee Odido het probleem zou moeten kunnen vinden.
Zoals door
De 28e stap ik over naar KPN en hoop ik dat mijn problemen zijn opgelost.
Bedankt voor jullie reacties!
Jammer dat het niet opgelost kan worden!
Ik ben eind augustus klant geworden en in het begin leek het allemaal ok te werken bij mij met af en toe een hiccup, de laatste drie weken is het echt een drama! Ik moest laatst een nieuwe printer installeren waarbij je online instellingen via een app moest overbrengen, daar heb ik uiteindelijk ruim drie kwartier over gedaan met meerdere modem resets terwijl je normaal binnen 10 min klaar bent.
Groet,
Mehmet
Ik weet niet wat exact de regels zijn maar je moet Odido een bepaalde periode de tijd geven om het op te lossen. Ik raad je aan om elke keer zelf contact op te nemen en te vragen naar de status van het ticket. Meestal duurt het 5 dagen voor dat er iets met je ticket gedaan wordt.
Uiteindelijk heb ik iemand gesproken die aangaf dat er een verzoek verstuurd kon worden naar de financiele afdeling voor het ontbinden van het contract. Hier gingen ze mee akkoord onder de voorwaarden dat ze nog een week de tijd kregen om het probleem op te lossen. In die week is er niks veranderd en daarna heb ik weer contact gehad voor het ontbinden van het contract en dit is toen uitgevoerd.
Ik weet niet wat exact de regels zijn maar je moet Odido een bepaalde periode de tijd geven om het op te lossen. Ik raad je aan om elke keer zelf contact op te nemen en te vragen naar de status van het ticket. Meestal duurt het 5 dagen voor dat er iets met je ticket gedaan wordt.
Uiteindelijk heb ik iemand gesproken die aangaf dat er een verzoek verstuurd kon worden naar de financiele afdeling voor het ontbinden van het contract. Hier gingen ze mee akkoord onder de voorwaarden dat ze nog een week de tijd kregen om het probleem op te lossen. In die week is er niks veranderd en daarna heb ik weer contact gehad voor het ontbinden van het contract en dit is toen uitgevoerd.
Super dankjewel! Ik ga het op deze manier aanvliegen en geef ze nog eerste de tijd en mogelijkheid om er iets mee te doen. Succes met je nieuwe aansluiting!
Ik denk dat ik genoeg informatie heb aangeleverd waarmee Odido het probleem zou moeten kunnen vinden.
Zoals door
De 28e stap ik over naar KPN en hoop ik dat mijn problemen zijn opgelost.
Zelfde als bij ons. Iedereen ervaar 's avonds enorm traag internet.
Odido is het nog steeds niet gelukt om het op te lossen..
Wij zijn ook veranderd naar kpn. Nu draait alles al maanden super stabiel. Odido krijgt dit nooit opgelost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.