ik heb maandag contact gehad met de klantenservice i.v.m. mijn modem dat stuk is. er zou een bericht komen van de back office. hoelang gaat dit duren?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelik heb maandag contact gehad met de klantenservice i.v.m. mijn modem dat stuk is. er zou een bericht komen van de back office. hoelang gaat dit duren?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelGoedemorgen
De huidige verwerkingstijd van onze technische dienst bedraagt vijf tot tien werkdagen. Dat is natuurlijk lang en dat kan in een situatie als deze frustrerend zijn, waarvoor excuses.
Je geeft aan dat het modem stuk is, maar ik zie dat mijn collega heeft genoteerd dat je wel verbonden bent met Wifi, maar geen werkende verbinding tot stand kunt brengen. Of dat aan het modem ligt, wordt nu onderzocht. Dat is een nog ietwat voorbarige conclusie. Daar wil ik je niet mee beledigen, maar daar wil ik mee zeggen: voordat je die conclusie trekt en verwacht dat er meteen een vervangend modem aankomt, wordt eerst onderzocht of het daar wel aan ligt. Geen zorgen, je bent in goede handen! Onze technici zijn weliswaar druk, maar uiterst capabel en zullen niet stoppen voordat er een oplossing gevonden is.
Voor nu: een prachtig weekend toegewenst en stay safe!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.