Herhaaldelijke niet werkend Glasvezel internet

  • 8 January 2024
  • 31 reacties
  • 381 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

@Teresa van Odido 

Dit is nu een typisch voorbeeld van waarom mijn vertrouwen in jullie organisatie weg is. 

Er is niemand langs geweest en ik heb van jullie ook geen update meer gehad. Inmiddels heeft de verbinding zich voor de zoveelste keer weer op wonderbaarlijke wijze zelf hersteld. Nu wil ik graag weten of jullie op de achtergrond wel iets hebben gedaan waardoor de verbinding het weer doet, of dat om onduidelijke reden de verbinding zich zelf heeft hersteld. 

Indien jullie op de achtergrond iets hebben gedaan, waarom worden we hier niet over op de hoogte gehouden en wat was dan het probleem dit keer? 

Indien de verbinding vanzelf weer is gaan werken, waarom gebeurt dit telkens? 

Ik ben er helemaal klaar mee. Zoals eerder besproken, mocht de verbinding na een tijdje weer uitvallen zeg ik de abonnement per direct op. 

Tevens wil ik een tegemoetkoming voor de dagen dat de verbinding weg was.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @FlyingDutchman87, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat Guidion de lijn in de wijkcentrale hersteld heeft. Zou je je ouders willen vragen om een volledige powerflip uit te voeren? Dan moet alles weer in orde zijn! 

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Zouden jullie ook nog even willen reageren over het stukje "tegemoetkoming voor de dagen dat de verbinding weg was”. 

De laatste storing was begonnen op 19 februari. 

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan ik zeker @FlyingDutchman87, is de verbinding inmiddels hersteld? Dan heb ik namelijk een vaste periode wat ik kan vergoeden! 

@Tommie van Odido 

Verbinding is hersteld

Reputatie 6
Badge +2

@FlyingDutchman87 Super fijn om te lezen dat het is opgelost! Ik heb gelijk de vergoedingen in het systeem gezet, hierover volgt een e-mail ter bevestiging. 

Reageer