Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel werkt niet, 8 dagen zonder internet

  • 5 July 2024
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

Vorige week de storing gemeld en meteen aangegeven dat ze in de wijkcentrale moeten zijn. Nee, toch eerst een monteur aan huis na 5 dagen die dus vervolgens niks kan doen. Die stuurt bericht naar Odido en vervolgens gebeurt er weer een hele tijd niks. Stuur een monteur meteen naar de centrale wanneer al bekend is waar de storing zit. Wat een amateurisme :(

HOE LANG GAAT DIT NOG DUREN ???

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Homecargo, allereerst van harte welkom op onze community! Ik wil ook niks liever dan dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Volgens het proces wordt altijd eerst Guidion aangestuurd, voordat er een monteur naar de wijkcentrale wordt gestuurd. De reden hiervoor is dat eerst alles binnenshuis moet worden uitgesloten en wilt de netwerkbeheerder die bevindingen hebben. Anders wordt het ticket namelijk niet geaccepteerd. Al ben ik zeker met je eens dat het hierdoor langer duurt. Ik zie in het ticket van de Guidion monteur dat vermoedelijk gaat om een kruising met een andere klant. Het ticket staat momenteel nog open bij onze technische dienst. Er moet eerst onderzocht worden met wie je dan eventueel gekruist bent voordat dit opgelost kan worden. Gezien het momenteel weekend is, verwacht ik dat het na het weekend verder opgepakt wordt. Ik heb in ieder geval ook mijn collega's van de technische dienst aan de mouw getrokken of ze dit met spoed kunnen oppakken, gezien je al 8 dagen zonder internet zit. Hopelijk zorgt dit ook nog voor schot in de zaak!

Inmiddels is het alweer een week geleden dat de monteur vertrokken is, hebben wij nog steeds geen internet/tv en zelfs nog niks gehoord wanneer er wat gebeurd ???

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Homecargo  Heb je ook een mobiel abonnement van Ben of Odido? 
Odido kan je dan helpen om tijdelijk een hotspot te maken via je telefoon.

Dan kan je in ieder geval TV kijken al is het behelpen.

Wil je zo’n voucher ontvangen (gratis) stuur mij dan een DM 

Helaas, alle thuisblijvers zitten mobiel bij Budgetthuis. Dus daar komen ze niet verder mee. Belangrijker is de communicatie wanneer er wel iets gebeurd…….en dat de boel na 12 dagen eindelijk weer eens gaat werken 

Reputatie 7
Badge +14

Helaas, alle thuisblijvers zitten mobiel bij Budgetthuis. Dus daar komen ze niet verder mee. Belangrijker is de communicatie wanneer er wel iets gebeurd…….en dat de boel na 12 dagen eindelijk weer eens gaat werken 

Helaas. Misschien is een prepaid kaart kopen een oplossing dan werkt het ook. Dan stuur ik er alsnog een. 

Ik heb in ieder geval deze topic extra onder de aandacht gebracht van de moderators. Ik vrees dat je vandaag geen antwoord meer krijgt.

Hopelijk helpen ze je snel verder. 
Met vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +3

@Homecargo Mijn oprechte excuses dat er nog geen contact met je is opgenomen over de situatie. Uiteraard kijk ik graag met je mee! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken of er al meer bekend is, maar vooralsnog kan ik dit niet inzien. Wel heb ik direct een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de technische dienst. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik jou dit gelijk weten in dit topic.

Je hebt van mij sowieso toestemming om een simkaart te kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je hier een foto van de bon plaatst, vergoed ik deze meteen voor je. Op die manier kunnen de thuisblijvers ook gebruik maken van de vouchercode. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag!

Reputatie 7
Badge +3

@Homecargo Ik heb zojuist bericht gehad dat onze technische dienst na onderzoek de netwerkbeheerder heeft aangestuurd. Zij zullen dit oppakken en voor je oplossen! 

Laat je het mij weten als je nog een vouchercode nodig hebt? Dan stuur ik je die gelijk toe.

Reageer