Afgelopen maandag (06-01) is de Gideon monteur langsgeweest om onze glasvezel verbinding op te leveren. Helaas is toen gebleken dat er geen signaal meer op de lijn zat. Hiernaast is toen gebleken dat ook onze FTU vervangen zou moeten worden. (als er een signaal op de lijn zou komen zou deze wel nog werken.)
De monteur heeft maandag direct met T-Mobile gebeld en er is een ticket aangemaakt, gisteren heb ik niets meer vernomen, daarom heb ik vanmorgen zelf maar gebeld. Mij is verteld dat de TD van t-mobile dit nog niet eens in behandeling genomen had (dus ook niet doorgezet naar de technische partij) en dat ik het verder moest afwachten.
Kort samengevat is onze overstap van Telfort naar T-Mobile alles behalve positief verlopen tot nu toe. Vooral het niet direct oppakken binnen T-Mobile is zeer spijtig, er komt een nieuwe klant en deze moet het dan maar direct zonder internet doen.
Ik wil graag weten per wanneer er weer een signaal op de glasvezel komt zodat wij in ieder geval alvast weer een internet verbinding tot onze beschikking hebben.
Alvast bedankt.



In dit geval verkopen wij de auto maar blijkt de snelweg afgesloten door een ongeluk. Dit kunnen wij van te voren niet zien maar zodra we de melding krijgen nemen wij contact op met Rijkwaterstaat (de netbeheerder in deze vergelijking) om de weg weer te herstellen. Om het beeld wat te nuanceren, het overgrote deel van de klanten waar wij berichten van ontvangen nemen contact op omdat er iets mis is. Een tevreden klant heeft meestal geen aanleiding om contact op te nemen maar gelukkig krijgen we ook genoeg leuke berichten door.
Op de achtergrond is wederom alles in gang gezet om dit probleem voor je op te lossen. Zodra de terugkoppeling volgt, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte.