De installatiedatum is ingepland vorige week donderdag 2 mei voor 3 juni. Donderdagavond krijg ik een mail van Telfort met een opzegdatum van 3 juni. (Dus niet gebeld met Tefort).
Mail Telfort
Wij hebben begrepen dat u overstapt naar een andere internetprovider.
Wat betekent dit?
Op 03-06-2019 staat de beëindiging van het Telfort abonnement gepland. U ontvangt enkele dagen daarna van ons de bevestiging van de opzegging. Heeft u de opzegbevestiging een week na bovenstaande datum nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op om uw abonnement alsnog te laten beëindigen.
Ik heb Telfort gebeld om op te zeggen en de datum te wijzingen. Telfort kan de datum van 3 juni die in de mail staat niet terug vinden. De mail kunnen ze ook niet terug vinden dat deze is verstuurd.
Er is nu wel een opzegdatum van 10 juni gepland dus ruim later dan 3 juni maar de datum van 3 juni die niet niet is terug te vinden is ook niet gewijzigd.
Ik ben 5 jaar geleden ook overgestapt van KPN naar Telfort. En voor de migratie was toen van belang dat de lijn van de provider nog aktief is op de installatie datum. Anders krijg je downtime. Opzegdatum moet dus minimaal 1 dag later zijn dan de installatie. Daarom de vraag geldt dit nog steeds ?.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel