Skip to main content

Sinds vannacht 02:08 heeft mijn router geen WAN ip meer. Herstarten helpt niet. Alle lampjes op de ONT zijn groen. Ook al herstart.  Problemen lijken exact hetzelfde als een klein jaar geleden. 

Hallo ​@gsch81 

Knipperen de lampjes op de ONT niet en gaat de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Hallo ​@gsch81 

Knipperen de lampjes op de ONT niet en gaat de internetkabel naar de WAN poort van de router?

De lampjes zijn gewoon groen op de ONT, en aan de bekabeling heb ik niks veranderd.
Op het modem is het lampje voor Internet rood. In het modem zie ik dat ik geen WAN ip meer krijg.

En gewoon 0 reactie vanuit Odido. Nog een klein maandje  contract uitzitten en dan naar een provider met wel oog voor de klant. 

Hey ​@gsch81, ik ben meteen voor je gaan kijken maar gelukkig zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice.

Er is inmiddels ook al een afspraak met Guidion gemaakt en die komen vandaag langs. Zou je mij een terugkoppeling willen geven nadat de monteur geweest is? Hopelijk kan hij het direct voor je oplossen!

Nee ​@Tommie van Odido , die sturen 5 minuten voor de afspraak een sms-je dat ze toch niet gaan komen. Top man, vrije dag genomen. Ben hier zo verschrikkelijk klaar mee!

Hey ​@gsch81, ik ben meteen voor je gaan kijken maar gelukkig zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice.

Er is inmiddels ook al een afspraak met Guidion gemaakt en die komen vandaag langs. Zou je mij een terugkoppeling willen geven nadat de monteur geweest is? Hopelijk kan hij het direct voor je oplossen!

En weer blijft het stil. Guidion zegt de afspraak af, geen verdere communicatie. Odido hoor je ook niks meer van. Bah!

Hey ​@gsch81, hier op de Community hanteren we een standaard reactie tijd van 24/48 uur. 

Het kan wel eens voorkomen dat een monteur uitvalt, dit is nooit leuk maar het gebeurd. Guidion stuurt altijd vrijwel direct een nieuwe SMS om een afspraak in te plannen. Nu zie ik dat ze vanmiddag al kunnen komen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk kan de monteur dit voor je oplossen!

Hey ​@gsch81, hier op de Community hanteren we een standaard reactie tijd van 24/48 uur. 

Het kan wel eens voorkomen dat een monteur uitvalt, dit is nooit leuk maar het gebeurd. Guidion stuurt altijd vrijwel direct een nieuwe SMS om een afspraak in te plannen. Nu zie ik dat ze vanmiddag al kunnen komen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk kan de monteur dit voor je oplossen!

Omdat ik er zelf weer achteraan gegaan ben bij Guidion ​@Tommie van Odido . Dus nee, ik heb geen SMS met een herplanning van hun ontvangen. Maar ook vanmiddag/vanavond is er geen monteur van Guidion op komen dagen. Nu zelfs geen afzegging. Leuk die opmerking “Afspraak is afspraak” in de mailtjes.. als je er zelf niet bent mag je dokken.. maar dit ‘kan wel eens voorkomen’.. 2x.. Tuurlijk!

Hey ​@gsch81, ik heb het voor je geëscaleerd bij Guidion. Ze gaan spoedig iemand aansturen of contact met je opnemen voor de mogelijkheden! 

Hey ​@gsch81, ik heb het voor je geëscaleerd bij Guidion. Ze gaan spoedig iemand aansturen of contact met je opnemen voor de mogelijkheden! 

Dank je ​@Tommie van Odido , kan ik ook alvast nieuwe codes voor een 7 dagen data krijgen? Deze verloopt aanstaande vrijdagochtend.

En weer een afmelding ​@Tommie van Odido  

Weer een afmelding per SMS. Dit is dag 2 dat ik vrij genomen heb!!!

En nu krijg ik weer een uitnodiging voor een nieuwe afspraak. Volgende week pas weer mogelijk. Ik ben er zo langzamerhand klaar mee om afspraken te maken want ze komen toch niet. Zorgen jullie maar dat er iemand eerder komt. 

En nogmaals de vraag, kan ik nieuwe codes krijgen voor 7 dagen op de prepaidkaart die ik gekocht heb?

Ik heb inmiddels een officiële klacht ingediend. Kenmerk 74951706.
Een ingebrekestelling is het volgende.

Hey ​@gsch81, ik heb dit al geëscaleerd bij Guidion zelf. Zij zullen dit verder oppakken! 

Hey ​@gsch81, ik heb dit al geëscaleerd bij Guidion zelf. Zij zullen dit verder oppakken! 

Dat zei je eerder ook ​@Tommie van Odido , toen kwamen ze ook niet opdagen. Ik geloof je niet meer en ben er klaar mee.
Neem eigenaarschap in plaats van het afschuiven met zo’n makkelijk berichtje en andere klachten snel te sluiten. 

Ik heb het daarnet opnieuw geëscaleerd ​@gsch81, dit is niet meer acceptabel. 

Het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde probleem, daarom heb ik ze gesloten. Neem onze huisregels gerust een keertje door. 

Ik heb het daarnet opnieuw geëscaleerd ​@gsch81, dit is niet meer acceptabel. 

Het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde probleem, daarom heb ik ze gesloten. Neem onze huisregels gerust een keertje door. 

De monteur kon (zoals verwacht, net als in februari) het probleem niet oplossen omdat aan mijn kant (ONT, lijn, modem) alles prima is. Misschien gewoon even simpel kijken wat toen de oplossing was? Dan hoef ik niet weer drie weken zonder verbinding te zitten.

Nog zoiets, krijg ik vanmorgen om 7:18 opeens een mail dat de storing is opgelost. Nou zeker niet. ONT/modem een powercycle gegeven maar nog steeds geen WAN IP. Er komt geen DHCP Offer van jullie door.

Dat ging over een oud ticket ​@gsch81, de monteur heeft een nieuw ticket voor je ingeschoten, onze technische dienst pakt het verder voor je op! 

Dat ging over een oud ticket ​@gsch81, de monteur heeft een nieuw ticket voor je ingeschoten, onze technische dienst pakt het verder voor je op! 

Waarom lukt het jullie (en hier in het bijzonder) nou niet om op een duidelijke manier te communiceren met een klant? Alleen maar nietszeggende antwoorden, alleen maar vaagheid waar je ook nog eens dagen op moet wachten. Echt, wat een gepruts. 

Reageer