Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding, LOS knippert rood

  • 20 July 2024
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Sinds vanmiddag bij thuiskomst bovenstaande klacht. Internet werkte daarvoor. Geen kabels/instellingen gewijzigd. Regio 3961DM. Is hier iets aan te doen? We hebben sinds twee weken glasvezel van Odido, nu dit. 

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @joeri_v1989, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @joeri_v1989, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hi Ishana,

 

wij hebben het zelfde probleem. Is het mogelijk dat ik ook een vouchercode krijg? 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Melissacm, super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

 

Kan ik via deze weg de kosten voor de simkaart declareren? Zie bijgaande foto. 

Met vriendelijke groet,

Joeri

 

Reputatie 5
Badge +5

Dat is zeker mogelijk @joeri_v1989! Ik heb gelijk de kosten van de simkaart voor je vergoed. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en de vergoeding zal met de volgende factuur verrekend worden. 

Reageer