Skip to main content

Hallo Odido,
Ik heb sinds donderdagmiddag geen internet. Er is een melding gemaakt. LOS lampje is uit en PON lampje knippert. Wat is er aan de hand en wanneer krijg ik hulp? Ik heb 10 dagen geleden mijn contract opgezegd, maar weer teruggenomen. Ik ga ervan uit dat het hiermee te maken heeft. Ik zou graag zo snel mogelijk informatie van u ontvangen over hoe verder te gaan.

Hi @Herby56, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad al een ticket is aangemaakt. We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, we zitten nu op dag 3. Dus ik ga er vanuit dat onze technische dienst het spoedig oppakt. Dan wordt er contact met je opgenomen. Hopelijk is het snel opgelost voor je. Zou je mij de komende dagen op de hoogte willen houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!

Hi Tommie,

bedankt voor je bericht. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Zonder internet is echt vervelend 😩

Hoi @Herby56, ik begrijp je reactie helemaal! De technische dienst doet hun best en zal het zo snel mogelijk oplossen. We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Beste Ishana,

Inmiddels zijn we een week verder. Voor jullie meer als 5 werkdagen, voor ons meer als 7 dagen geen internet.

Ik heb zeker begrip dat internet er eens uit kan liggen. Zelfs meerdere dagen. 
Ik heb nu wel het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. We moeten zelf iedere keer erachteraan gaan en er is geen contact vanuit de technische dienst.

Internet is belangrijk, buiten dat we deels thuis werken, ook de verlichting, veiligheidscamera erop aangesloten is. Verder werkt de wifiversterker ook niet waardoor we geen internet hebben in de ruimte waar de computers staan die we gebruiken Daar werken geen persoonlijke hotspots.

Het begint nu meer als vervelend te worden en het begrip raakt langzaam op. 
Dus ik verwacht morgen in ieder geval een concreet antwoord wanneer dit opgelost gaat worden.

Ik zie dat het ticket nog niet is opgepakt @Herby56, ik heb de prioriteit voor je verhoogd, hopelijk pakken ze het nu sneller op! 

Hi Tommie,

Ik ben teleurgesteld dat er nog steeds geen actie ondernomen is aangezien dit probleem al meer dan een week speelt. Ik ben herstellende van een burn-out en kan dit er niet nog eens bij hebben. Ik probeer begrip te tonen, maar dit helpt niet echt.
Jullie mogen het maar uitleggen aan mijn gezin waarom het nog steeds niet opgelost is.
De vouchers, die ik had gekregen, zijn inmiddels ook verlopen. Kunnen jullie in ieder geval zorgen dat de vouchers vernieuwd worden?

@Herby56 goed dat je dit nogmaals aangeeft en echt sorry dat wij dit nog niet hebben opgelost. 

Ik ben direct het systeem ingedoken om te kijken of ik al meer kan inzien, maar dit is niet het geval. Ik heb jouw ticket daarom meteen nogmaals onder de aandacht gebracht bij mijn collega’s van de technische dienst. 

Uiteraard stuur ik je nog wat vouchercodes op, zodat je in ieder geval niet volledig offline bent. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen? Ik help uiteraard graag verder! 

Reageer