Skip to main content

hoi Odido

Ik ben sinds 18-01-24 ook over gegaan op glasvezel.

Sindsdien heb ik haast geen internet meer.

Het Genexis kastje staat steeds in alarm

Als het goed is heb ik een afspraak met Guidion om langs te komen maar dat gaat ook niet heel makkelijk en meestal gaat het wel een paar keer mis voordat je ook echt een afspraak hebt met hun.

Als ik het Genexis kastje uitzet en na 10 seconden weer aanzet heb ik soms even internet

Maar het is gewoon een kwestie van wachten tot het weer uitvalt soms is dat al voor dat het modem de internet verbinding weer hersteld heeft.

televisie kijken is er dus ook haast niet meer bij want je kunt je programma's toch niet afkijken.

Ik heb wel een voucher voor onbeperkt internet (voor 7 dagen) op mobiele gekregen maar die dekking is ook bagger slecht en licht je telefoon dus soms de hele avond in de vensterbank.

Niet echt handig met een studerende vrouw die afhankelijk is van internet voor school en twee jongere kinderen in huis die ook graag een spelletje doen of een filmpje kijken tijdens het koken.

.

de datum boven aan het bericht moet 18-10-24 zijn

Hi @DouweD, dank voor dit topic! Dat is niet fijn en helemaal niet als iemand moet studeren. Sorry voor het ongemak! Ik zie inderdaad dat er een afspraak met Guidion staat voor 29-10-2024. Als dit voor Guidion de eerst mogelijke optie was, kan ik dit niet aanpassen. Je kunt altijd nog in de afspraaklink kijken of er iets anders mogelijk is. Heb je nog een voucher nodig? Laat het mij hier dan weten. Daar help ik jou of je vrouw graag aan!

Hi @DouweD, dank voor dit topic! Dat is niet fijn en helemaal niet als iemand moet studeren. Sorry voor het ongemak! Ik zie inderdaad dat er een afspraak met Guidion staat voor 29-10-2024. Als dit voor Guidion de eerst mogelijke optie was, kan ik dit niet aanpassen. Je kunt altijd nog in de afspraaklink kijken of er iets anders mogelijk is. Heb je nog een voucher nodig? Laat het mij hier dan weten. Daar help ik jou of je vrouw graag aan!

Hoi Cheyenne.
bedankt voor je reactie.
ik heb inmiddels al twee nieuwe vouchers voor na het weekeind.

gelukkig is het volgende week herfst vakantie dus is mijn vrouw meer thuis en kan de afspraak zoals Guidion hem heeft gemaakt in principe doorgaan.

hopelijk werk het gewone internet dan weer en is alles weer als voorheen op de DSL maar dan via glasvezel.

en anders houden we contact mocht het nog niet goed zijn.

met vriendelijke groet,

Douwe.

even een terugkoppeling

29-10-24 is de monteur van Guidion langs geweest en het Genexis kastje is vervangen.

het internet doet het nu.

Hoi @DouweD, super fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je een fijne dag! Groetjes, Ishana

Reageer