Ik wil graag geholpen worden in plaats van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Belachelijk hoe het loopt.
Al 2 weken geen internet, de monteur van Guideon is geweest en gaf aan dat dit niet bij Odido lag. Service ticket aangemaakt en wachtende op Delta? voor een monteur van het glasvezel internet. Ondertussen al weer 1,5 week verder en nog steeds geen bericht. “Het ligt echt bij Delta meneer”..
Ook goed, Delta gebeld en die weten van niks. Kunnen niks zien want ik ben geen klant bij hen. Terugverwezen naar Odido.
In plaats van lekker te wijzen naar elkaar, probeer het probleem eens op te lossen…
Odido zegt het ligt bij de netwerkbeheerder, netwerkbeheerder weet van niks het ligt bij Odido.
Media converter van Delta werkt niet, glasvezel internet komt niet binnen. Maar Delta weet van niks en kan niks omdat ik geen klant bij ze ben. Maar dan mag je als Odido zijnde er wel een beetje druk achter zetten, want dit duurt gewoon te lang.
Sinds afname Odido loopt het al stroef, valt de verbinding regelmatig weg of is die instabiel. Soms wel verbonden maar doet het niks. Iemand die een betere optie heeft?