Skip to main content

Sinds gisteren 16:00 hebben we geen glasvezel internet meer. Modem/router/mediaconverter opnieuw opstarten meerdere keren geprobeerd maar zonder effect.

Op de Huawei mediaconverter knippert het lampje LOS langzaam rood. Volgens mij betekent dit dat er geen (voldoende) signaal is. 
 

Gezien de klantenservice niet bereikbaar is, kan ik hier iets mee?

Groet, 

Vincent

Hoi @Urbanite, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 😊 Groetjes, Ishana


Hoi @Urbanite, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 😊 Groetjes, Ishana

 

Hi Ishana, bedankt voor het doorzetten. Ik heb reeds unlimited internet op mijn telefoon van Odido, dus de voucher is niet nodig.


Hier ook hetzelfde probleem (Utrecht, Bilthoven), vanaf 17:45 geen signaal meer (LOS knippert rood).

 

Wie zit er aan de kabels hier in de wijk?

EDIT (19:39): De boel werkt opeens weer, gelukkig. Bleek een stroomstoring elders in de wijk te zijn.


Ik heb exact hetzelfde probleem in Haarlem en ik merk dat ik niet de enige ben, al drie dagen geen internet meer. Hebben jullie een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Stephan


 


@Stephan12 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het herstellen van jouw verbinding! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Er is zelfs al een monteursafspraak ingepland, fijn! 😀

Heb je ook al een Unlimited voucher code ontvangen? Als je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Ik stuur de code dan gelijk naar je toe! 

 


Reageer